خبرهای داغ:

وفاق و همدلی مسئولین شهرستان شاهرود در کشور نمونه است

شاهرود_ دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود گفت: همدلی و همکاری مسئولین شهرستان شاهرود در سطح کشور نمونه است و باید قدر این وفاق را دانست.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۶۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷

وفاق و همدلی مسئولین شهرستان شاهرود در کشور نمونه است.به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ پاسدار عبدالله یونسیان در نشست شورای فرهنگ عمومی و ستاد فریضتین شهرستان شاهرود در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با تقدیر و تشکر از مجموعه اداری شهرستان، در همراهی و همدلی مجموعه شهرستان در اجرای برنامه‌های شهرستان، افزود: ۲۴ و ۲۵ خرداد مجموعه سپاه شهرستان میزبان تعدادی از نمایندگان مجلس و فرماندهان سپاه در راستای تعامل و همدلی مسئولین شهرستان در تحقق دولت اسلامی هستند و ان شاءالله با حضور همه مدیران این انسجام را بهتر تبیین نماییم.
دبیر ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با اشاره به چاپ کتاب فرهنگ نامه شهدای شهرستان گفت: تاکنون جمعی از خانواده شهدا با همراهی از این اقدام قریب به ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرده اند و باید همه در راستای چاپ این مجموعه گرانقدر تلاش کنیم.
او با بیان اینکه با توجه به تعداد شهرستان شاهرود جمع آوری و بازنگری و پیاده سازی مشکل بوده که به حمدالله انجام شده است و باید همه در راستای چاپ آن کمک نماییم.
یونسیان با اشاره به ازدواج آسان و جوانی جمعیت، بر اقدامات عملیاتی در بسیج و سپاه و انجام جلسات منظم و پیگیری در این راستا تاکید کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به فضای مجازی هم اشاره کرد و افزود: علی رغم فرصت خوبی است، تهدید بزرگی هم هست و اثرات تخریبی آن در شهرستان بیشتر از منافعش می‌باشد و باید با پیگیری کمیته پایش و رصد در این راستا اقدام عاجل صورت گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها