خبرهای داغ:
رئیس اتاق جوانان اهواز از موفقیت ۳ خوزستانی و برگزیده شدن آن‌ها در رویداد ملی جوان شایسته (TOYP ۲۰۲۳ JCI) در دسته کسب و کار و کارآفرینی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۷۹
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمد نجفیان به بررسی توانمندی‌های ۱۳۰ جوان کشور برای حضور در رویداد منطقه‌ای و ملی جوان شایسته اشاره کرد و گفت: از این تعداد، ۳۰ جوان موفق به دریافت امتیاز‌های لازم برای حضور در این رویداد شدند.

 

وی با اشاره به اتمام مرحله نهایی رویداد ملی جوان شایسته، افزود: از میان ۳۰ نفر شرکت کننده از سراسر کشور، ۱۰ جوان شایسته انتخاب شدند که ۳ نفر از آن‌ها خوزستانی و عضو اتاق جوانان اهواز هستند.

 

نجفیان ادامه داد: علی داودی، فعال حوزه صنعت، محمد جباری، فعال حوزه کشاورزی و فاطمه عموری، فعال حوزه مد و لباس به واسطه موفقیت‌ها و کار‌های صورت گرفته در ایجاد توانمندی برای کسب و کار‌های خود عنوان جوان شایسته این رویداد را در مرحله ملی را کسب کردند.

 

به گفته رئیس اتاق جوانان اهواز؛ ۱۰ جوان شایسته ایرانی در رویداد بین المللی تویپ ۲۰۲۳ با جوانان کارآفرین و موفق حوزه کسب و کار از ۱۲۵ کشور دنیا رقابت خواهند داشت.

 

وی با بیان اینکه هرسال رویداد ملی جوان شایسته ۱۰ نفر از جوانان شایسته را معرفی می‌کند، اضافه کرد: منتخبان ملی این رویداد براساس امتیاز‌های کسب شده در ۳ حوزه موفقیت در کسب و کار، تاثیرگذاری اجتماعی و الهام بخشی برای جوانان انتخاب شدند که ۳ نفر از آن‌ها خوزستانی هستند.

 

نجفیان با بیان اینکه در رقابت‌های منطقه‌ای ۱۳۰ شرکت کننده از سراسر کشور حضور داشتند یادآورشد: از استان خوزستان ۹ نفر بعد از کسب عنوان جوان شایسته منطقه‌ای در رقابت‌های ملی حضور پیدا کردند.

 

وی گفت: اثرگذاری به نفع جامعه و ملت، ایجاد انگیزه برای قشر جوان نیز از جمله شاخص‌های انتخاب جوان شایسته منطقه‌ای و ملی تعیین شده است.

 

نجفیان ادامه داد: انتخاب شدگان در این رویداد به همسالان خود انگیزه می‌دهند که به دنبال تعالی و خدمت به دیگران باشند و در راستای امید آفرینی در جامعه مفید باشند.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه جوانان شایسته زمینه لازم را فراهم می‌کنند تا جوانان با انگیزه بیشتر وارد کسب و کار و کارآفرینی شوند، افزود: این رویداد هرسال به صورت محلی، ملی و بین المللی برگزار می‌شود.

 

وی می‌گوید: داوران این رویداد معمولا از سازمان‌هایی مانند ملل متحد و اتاق بازرگانی بین المللی و یا اساتید دانشگاه، صاحبان کسب و کار معتبر و یا اعضای هیات نمایندگان اتاق‌های بین الملل جوانان در جهان انتخاب می‌شوند.

 

در مرحله نیمه نهایی و نخست داوری "مهدی ممبینی" فعال رسانه‌ای، "علی داودی" فعال حوزه صنعت، "عبدالله سعیدی" مخترع و فعال اجتماعی، "محمد جباری" فعال حوزه کشاورزی، "علی گیم ، فعال حوزه صنایع دستی، "حامد منصوری بیدگانی" فعال حوزه صنعت، "فاطمه ساکی" فعال حوزه صنایع دستی، "فاطمه عموری" فعال حوزه مد و لباس، "ندا خنیفر" فعال حوزه بازرگانی از استان خوزستان انتخاب شده بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها