زنجان _ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان از توزیع الکترونیکی یک و نیم لیتر نفت سفید برای 13 هزار خانوار مصرف کننده در سطح منطقه از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۲۸۵
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

توزیع الکترونیکی بیش از یک ونیم میلیون لیتر نفت سفید در منطقه زنجان در ابتدای سال جاری

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، حمید حبیبی با بیان این خبر افزود: در راستای تامین به موقع سوخت خانوار‌های مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز طبیعی ساکن در منطقه و همچنین ذخیره سازی تدریجی این فرآورده برای مصارف فصول سرد در مناطق سخت گذر، سهمیه نفت سفید ۱۳ هزار خانوار فاقد شبکه گاز شهری، متناسب با تعداد خانوار‌ها در کارت بانکی سرپرستان خانوار‌های تحت پوشش شارژ شده است.

حبیبی اظهار کرد: تمامی ساکنین مناطق شهری و روستایی فاقد شبکه گاز شهری با توجه به سهمیه اعلامی برحسب تعداد خانوار‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشندگی‌های نفت سفید شهری و روستایی و ارائه کارت بانکی ثبت شده در سامانه تجارت آسان نسبت به تحویل سهمیه تعیین شده اقدام کنندو سهمیه اعلامی این مرحله تا پایان خرداد ماه سال جاری اعتبار دارد.

وی خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی لازم پیرامون سهمیه نفت سفید اعلامی خانوار‌های فاقد شبکه گاز از طریق صداو سیما، فرمانداری‌ها و جراید محلی انجام شده و همه ۱۶۱ باب فروشندگی فعال تحت پوشش منطقه زنجان آماده تحویل سهمیه تعیین شده به سرپرستان خانوار هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: آن دسته از خانوار‌هایی که تا کنون به هردلیلی موفق به ثبت نام نشده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه صدف به آدرس www.newtejaratasan.niopdc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام درج مشخصات اعضای خانوار خود اقدام کنند.

مدیر شرکت ملی پخش منطقه زنجان ضمن اشاره به میزان مصرف نفت سفید به مقدار ۲۷ میلیون لیتر در سال ۱۴۰۱، علت اصلی کاهش مصرف این فرآورده را حاصل تلاش شبانه روزی بازرسان در کنترل و نظارت مستمر بر نحوه توزیع این فرآورده به مصرف کنندگان واقعی، توسعه شبکه گاز شهری، حذف کالا برگ فیزیکی و نیز الکترونیکی کردن توزیع فرآورده مذکور برشمرد.

حبیبی درباره فعالیت تاسیسات سیلندر پرکنی هم اظهار کرد: ۴ باب تاسیسات موزع سیلندر پرکنی با بیش از ۲۵۰ نماینده توزیع، وظیفه توزیع گازمایع برای مصارف خانگی، صنعت، معدن، تجارت و. را بر عهده دارند و روزانه حدود ۲۰ تن گاز مایع توزیع می‌کنند. 

ارسال نظرات