خبرهای داغ:
رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: کتابخانه مرکزی خوزستان به دلیل قطعی برق تا رفع کامل مشکل تعطیل است.
کد خبر: ۹۵۱۹۳۳۲
|
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، محمدرضا شکاری در خصوص تعطیلی کتابخانه مرکزی به دلیل قطعی برق اظهار کرد: کتابخانه مرکزی از روز پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ با مشکل قطعی برق مواجه شد که پس از اعلام قطعی برق برای مشخص شدن مشکل با استفاده از دستگاه عیب‌یاب بامداد دوشنبه نقطه قطع شده مشخص شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه مکان مشخص شده با دستگاه عیب‌یاب در نیزار فضای سبز بود و برای حفاری و خاکبرداری با ممانعت کارگران فضای سبز مواجه شدیم با این حساب یک روز دیگر بر تعطیلی کتابخانه افزوده شد.

 

شکاری گفت: پس از آن با پیگیری بسیار موفق به اخذ مجوز خاکبرداری شدیم و در روز چهارشنبه خاکبرداری انجام و کابل معیوب در روز پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ مشخص و تعویض شد.

 

او ادامه داد: در روز پنجشنبه به دلیل انجام تست پیش از وصل کردن برق به دکل موفق به وصل کردن برق کتابخانه نشدیم چراکه در هنگام تست مشکلاتی مشاهده شد و اتمام کار به تایید کارشناسان نرسید. از این رو، با ولتاژ ضعیف کار امتحان شد که پس از آن صدای انفجار مهیب در اطراف کتابخانه شنیده شد و مشخص شد که در یک نقطه دیگر کابل‌های برق قطع شده و فرایند عیب‌یابی و خاکبرداری و حفاری و برش کابل معیوب و تعویض کابل باید مجددا انجام شود.

 

رییس کتابخانه مرکزی استان خوزستان گفت: ضمن تشکر از شکیبایی اعضای کتابخانه مرکزی خوزستان این کتابخانه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و اعضای این کتابخانه با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر کتابخانه‌های عمومی اهواز می‌توانند از سالن‌های مطالعه و مخزن دیگر کتابخانه‌ها استفاده کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها