زنجان _ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم،با تاکید بر اینکه مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود ندارد، گفت: اگر سایت طرح های جامع حمایتی مسکن فعال شود متقاضی جدید برای طرح نهضت ملی مسکن وجود دارد.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۳۵
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای آببر و چورزق وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ سید غفور شفیعی به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طارم اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق آغاز شده است.

وی با بیان اینکه ساخت این تعداد واحد مسکونی درسه فاز آغاز شده است، اظهار داشت: پروژه ۹۶ واحدی ۲۷ درصدپیشرفت فیزیکی دارد، پروژه ۶۴ واحدی ۳۵درصد و پروژه ۴۰ واحدی هم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طارم، با بیان اینکه برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر آببر (۳۹ هکتار و ۲.۵ هکتار) زمین تامین شده و ۲.۵ هکتار هم در شهر چورزق پیش بینی شده است، تاکید کرد: واحد‌های مسکونی ساخته شده در شهر چورزق در قالب خودمالکی بوده و تعداد ۲۲ واحد مسکونی از آن هم احداث شده است.

شفیعی با بیان اینکه مشکلی در خصوص تامین زمین برای اجرای طرح نهضت مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود ندارد، گفت: اگر سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن دوباره فعال شود متقاضی جدید برای طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود دارد.

وی در پایان بیان داشت: خوشبختانه ۵۰۰ نفر متقاضی جدید واجد شرایط در طرح نهضت ملی مسکن در دو شهر آببر و چورزق وجود دارد.

ارسال نظرات