خبرهای داغ:

خبرنگار بسیج خراسان جنوبی برگزیده پویش رسانه ای "ماه امید" شد

پویش رسانه ای ماه امید با حضور فعالان رسانه و فضای مجازی خراسان جنوبی در ایام ماه مبارک رمضان در استان برگزار شد، خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی به عنوان برگزیده بخش خبری این پویش انتخاب شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۴۷۴
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امروز در مراسمی با حضور مسئول بسیج رسانه خراسان جنوبی و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی، سه اثر برتر پویش رسانه ای"ماه امید" در حوزه فیلم، گزارش و گزارش خبری معرفی و از سه خبرنگار برتر این پویش استانی تجلیل شد.

عاطفه جهان بانی خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی در بخش خبر این پویش حائز رتبه برتر شد.

سجاد رضایی مسئول بسیج رسانه سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) خراسان‌جنوبی در این مراسم، گفت: پویش رسانه‌ای "ماه امید" با همکاری کمیته امداد خمینی (ره) خراسان جنوبی و بسیج رسانه استان با محوریت انعکاس اخبار مربوط به کمک‌های مؤمنانه و خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان، توانمندسازی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، افطاری ساده، جمع‌خوانی‌ها و برنامه‌های قرآنی و طرح‌های اکرام و محسنین در استان برگزار شد.

وی گفت: از مجموع ۲۵۷ اثر ارسال شده به این پویش؛ ۷۷ اثر در حوزه فیلم و ۶۵ اثر در حوزه رسانه و در قالب خبر و گزارش بود که در مجموع با یک هم افزایی در حوزه کار خبر یک کار ترکیبی جمعی با حس امید بخشی در بستر فضای مجازی فراهم شد.

رضایی از آمادگی کامل بسیج رسانه برای اجرای پویش‌های مشابه دیگر خبر داد و افزود: در موضوعات مختلف می‌توانیم این فضا را ایجاد کنیم و تجربه نشان داده که اگر بستر برای جوانان و نوجوانان در حوزه شبکه‌های اجتماعی فراهم شود می‌توانند نقش آفرین باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها