خبرهای داغ:
کارگاه اصول خبرنویسی و سواد رسانه ای با هدف آموزش و توانمند سازی مدیران روابط عمومی حوزه های بسیج و نیز دانش آموزان و معلمان علاقه مند به خبرنگاری، با حضور اساتید فضای مجازی و خبرنگاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۴۲
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در ناحیه سپاه امام علی(ع)؛ مسئول روابط عمومی ناحیه تصریح کرد: در راستای توانمند سازی و آموزش حرفه خبرنگاری به بسیجیان، کارگاه آموزشی با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

محمد امین مسعودی عنوان کرد: در ابتدای برگزاری کارگاه حجت الاسلام بهزاد جلالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقيه در ناحیه پیرامون اهمیت انعکاس خبرهای بسیج به آحاد جامعه ایران اسلامی مطالبی را عنوان کرد.

حجت الاسلام جلالی گفت : بسیج در همه عرصه ها کنار مردم و نظام جمهوری اسلامی ایستاده است و شایسته است زحمات بسیجیان به مردم اطلاع رسانی شود.

در ادامه خانم سارا قنبری سردبیر خبرگزاری بسیج خوزستان پیرامون اصول خبرنویسی، لزوم‌ بصیرت در رصد اخبار جهت مقابله با جنگ روانی دشمن در انعکاس وارونه اخبار مطالبی را بیان کرد.

 مسئول بسیج دانشجوئی سپاه ولیعصر(عج) در ادامه کارگاه، با اشاره به تعریف ابعاد مرحله ای سواد رسانه گفت : رسانه ابزار مهم مدیریت افکار عمومی در جهان است‌.

 

صادق شاهوار پور افزود: رسانه در عین حال می تواند با حضور هنرمندانه و جهادی خبرنگاران بسیجی پل ارتباطی و بسترسازی مناسب با مسئولین و‌ مردم را مهیا نماید.

در ادامه، آذین حاتمی شیوه ی تنظیم خبر و روش های نوین اصول خبر نویسی را بصورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داد.

 در پایان به شصت نفر از شرکت کنندگان در کارگاه گواهی مهارت آموزی تعلق می‌گيرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها