شست ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین جلسه شورای هماهنگی ترافیک و ایمنی راه های شهرستان پیشوا برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۵۹۹
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز و همچنین جلسه شورای هماهنگی ترافیک و ایمنی راه های شهرستان پیشوا به ریاست ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و با حضور دیگر اعضای این ستاد و شورا برگزار گردید.

در این نشست ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز با بررسی وضعیت ساخت و سازهای غیر مجاز در سطح شهرستان، دستگاه های متولی از جمله جهاد کشاورزی، بخشداری ها و شهرداریها به ارائه گزارش در این خصوص پرداخته و پیرامون آن دستورات لازم به دستگاه های مربوطه ابلاغ گردید.

همچنین در نشست شورای هماهنگی ترافیک و ایمنی راههای شهرستان ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل این شورا به بررسی مصوبات شورای هماهنگی ترافیک استان که از جمله آن می‌توان به برنامه ریزی در خصوص پوشش کامل حمل و نقل عمومی برای رفاه هر چه بهتر شهروندان، کارکنان ادارات و نهادها با توجه به شروع ساعات کاری از پانزدهم خرداد ماه پرداخته و در این خصوص نیز دستورات لازم توسط فرماندار شهرستان پیشوا صادر گردید.

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات