ایده های نو در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد حمایت می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از هر نوع ایده و طرحی که در راستای بهبود فعالیت های پرورشی وتربیتی باشد حمایت می کنیم.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۵۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت دبیقی در جلسه هم اندیشی با محوریت اوقات فراغت در جمع روسای ادارات و کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان گفت: تلاشهای شبانه روزی کارکنان این معاونت در برگزاری مسابقات قرآن، جشنواره ها فرهنگی ، طرح اوقات فراغت تابستانه و کارگاه های توانمند سازی مربیان پرورشی ستودنی و قابل تقدیر است.
وی بیان کرد؛ در رویکرد جدید معاونت پرورشی و فرهنگی از هر نوع ایده و طرحی که در راستای بهبود فعالیت های پرورشی و فرهنگی باشد حمایت و استقبال می شود،
دبیقی تاکید کرد: از همه ی ظرفیتها و فضاهای معاونت پرورشی و فرهنگی از جمله کانون ها ،دارالقرآنها ،مراکز مشاوره ،اردوگاهها ،سالن های ورزشی و زمین های چمن در شهرستانها و مناطق در راستای هرچه بهتر برگزار شدن غنی سازی اوقات فراغت استفاده شود.
معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در رابطه با برگزاری کارگاههای توانمندسازی مربیان پرورشی نیز گفت: این کارگاه ها باید با برنامه ریزی اصولی و مدون، هدفمند تر و تخصصی تر برگزار شوند و محتوا های غنی نیز برای اثر بخشی بهتر این کارگاههای آموزشی تولید شود.

وی ضمن تشکرازمدیریت توانمند اردوگاه فرهنگی تربیتی شهید بهشتی در آبشار یاسوج که با روحیه جهادی و تلاش بی وقفه برای شاداب سازی محیط اردوگاه تلاشهای مضاعفی داشته است تقدیر کرد و گفت: برای استفاده بهینه از فضای اردوگاه نیازمند تبلیغات و معرفی بیشتر در سطح استان و کشور هستیم که در این زمینه باید تمام تلاش خود را برای رونق این مکان تربیتی و فرهنگی و استفاده هر چه بهتر از این فضا به کار گیریم.

طرحهای نو در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد حمایت می شودطرحهای نو در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد حمایت می شودطرحهای نو در آموزش وپرورش کهگیلویه وبویراحمد حمایت می شود

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار