خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار عیسی ربیعی اظهار کرد:جوانان سرباز باید قدر این موقعیت را بدانند و به چشم یک فرصت برای تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقای بصیرت به آن نگاه کنند.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۶۴
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

 

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سرهنگ ربیعی در نشست صمیمی که با حضور سربازان سپاه ناحیه برگزار شد، ضمن تقدیر از حسن انجام وظیفه سربازان عنوان کرد: از آنجا که نظام اسلامی همواره باید در قبال تهدیدات دشمنان آمادگی لازم را داشته باشد مسئله سربازی از صدر اسلام وزمان پیامبر اعظم(ص) نیز به شکل دیگری وجود داشته است.

فرمانده سپاه ناحیه آوج افزود: با توجه به اینکه دفاع از اسلام، جهاد و آمادگی برای فداکاری و جانفشانی در مقابله با دشمن و دفع توطئه آنان از تکالیف دینی ماست لذا نوع مأموریت نیز تقدس می‌یابد

.

ربیعی از سربازی به عنوان یکی از پاکترین و مقدس ترین مأموریت‌های نظام‌ها یاد کرد و گفت: نگاه بیشتر نظامها بویژه نظام اسلامی به خدمت وظیفه عمومی ارزشی بوده و کسی که به منظور کسب آمادگی برای دفاع از کیان اسلام  و ایجاد قدرت بازدارندگی پای در عرصه می‌گذارد از اهمیت والایی برخوردار است ودر نظام اسلامی بدلیل وجود هدف متعالی کسانی که در هر بعدی به این نظام خدمت می‌کنند جایگاه ارزنده‌ای دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید بیش از پیش نسبت به سرباز و سربازی فرهنگ‌سازی شود گفت: به این منظور می‌بایست جامعه را با ارزشهای متعالی خدمت سربازی آشنا کنیم تا جوانان با میل و رغبت بیشتری از این ماموریت مقدس استقبال کنند.

فرمانده سپاه ناحیه آوج در پایان از خدمت سربازی به عنوان دورانی مقدس و فرصتی مغتنم برای جوانان یاد کرد و اظهار داشت: جوانان سرباز باید قدر این موقعیت را بدانند و به چشم یک فرصت برای تربیت و پرورش روح و جسم و ارتقای بصیرت به آن نگاه کنند.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها