خبرهای داغ:

گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید مدافع حرم مهدی نظری

گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید پاسدار مهدی نظری در حسینیه امام خامنه ای ( مدظله العالی) لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر (عج) با حضور فرماندهی و جمعی از پایوران برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۶۹۶
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در لشکر عملیاتی ۷ ولیعصر(عج)، مراسم گرامیداشت هفتمین سالگرد شهید مهدی نظری سردار حسین نژاد فرمانده لشکرعملیاتی ۷ ولیعصر (عج) افزودند:در مورد فرهنگ ایثار شهادت و رشادت ها و دلاور مردی واز خود گذشتگی مدافعان حرم اشاره کرد.

 

سردار حسین نژاد افزود: برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد.

 

 ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خاطر نشان کرد: اگر شجاعت ها، ایثار، از خود گذشتگی و جان‌نثاری شهدا و رزمندگان اسلام نبود الان آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت.

 

وی ادامه داد: از این رو برگزاری یادواره شهدا نقش موثری در روشنگری بصیرت افزایی و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان راباافکار شهدا و اهداف آن ها را فراهم می کند.

 

و در ادامه بیان کرد: باید تلاش شود سبک زندگی شهدا تبیین شود زیرا دشمنان ایران به دنبال تبدیل کردن ارزش های ما به ضد ارزش هستند لذا دشمن از ترویج فرهنگ شهدا ناراحتند. چون فرهنگ شهدا نشات گرفته از فرهنگ عاشورا است و ما با برگزاری یادواره های شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل جوان انتقال دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار