خبرهای داغ:
انسیه شاه‌حسینی، کارگردان سینما از ساخت فیلم دست ناپیدا با روایت زندگی زنان در جنگ تحمیلی در خوزستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۲۵
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، انسیه شاه‌حسینی و سیدسعید سیدزاده، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم در دست ساخت «دست ناپیدا» در حوزه دفاع مقدس با حضور در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با حجت‌الاسلام رضا کلاه‌کج، مدیر این اداره‌کل دیدار کردند.

 

ساخت فیلم سینمایی دست ناپیدا در خوزستان

 

شاه حسینی در این دیدار گفت: «دست ناپیدا» روایت زندگی زنانی است که زمان جنگ در کارون لباس می‌شستند. این فیلم روایتگر زندگی زنی است که ۲۰۰ فانوسقه خونین روی دوش دارد و همه را در آب کارون شسته و آن‌ها را به جبهه می‌فرستد.

 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که ساخت این فیلم را شروع کنید. مهمترین لوکیشن ما در حاشیه رودکارون و همان محل ستاد پشتیبانی کارون در زمان جنگ است. آنجا سوله‌هایی بوده که ما در حال بازسازی آن هستیم.

 

این کارگردان افزود: بازیگران این فیلم عمدتا از افراد منطقه هستند و تلاش می‌کنیم که بازیگران ترکیبی از بازیگران شناخته شده و غیرچهره باشند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام کلاه‌کج، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: در شورای فرهنگ عمومی استان بحث ساخت فیلم «دست ناپیدا» در خوزستان مطرح و قرار بر این شد که این فیلم حمایت شود.

 

وی با بیان اینکه خوزستان متعلق به همه مردم ایران است، اظهار کرد: همانطور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند که «خوزستان دین خود را ادا کرد» وقت آن است که دین‌ها به خوزستان ادا شود. این انقلاب هرچه دارد به برکت خون شهدا است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان از حمایت این اداره‌کل از ساخت فیلم سینمایی «دست ناپیدا» خبر داد و گفت: ساخت این فیلم به فرمان مقام معظم رهبری است و باید تلاش کنیم به نحو احسن انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها