خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای گیودره شهرستان رزن خبر داد

برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه بسیجیان پایگاه کوثر روستای گیودره

همدان -فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای گیودره شهرستان رزن از برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه بسیجیان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۵۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

زهرا اسدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن فصل تابستان کلاس‌های متنوع فرهنگی ورزشی برای بسیجیان این روستا برگزار می‌شود.

وی افزود: این کلاس‌ها که با هدف آشنایی و آموزش بسیجیان با امور مختلف فرهنگی، هنری و قرآنی است در رشته‌های مختلف قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری شامل: احکام، حفظ و آموزش روخوانی قرآن کریم، آموزش گلدوزی، آموزش تریکو، والیبال، پینگ پونگ، شطرنج، تنیس روی میز و ... و با به کارگیری اساتید و مربیان مطرح و توانمند برگزار می‌شود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کوثر روستای گیودره شهرستان رزن عنوان کرد: بسیاری از بانوان و بسیجیان این روستا فعال و توانمند در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری هستند که به علت نبود مکانی برای آموزش و یادگیری استعداد هایشان نهفته می‌ماند تلاش پایگاه کوثر بر این است که بتواند با ایجاد محیط آموزشی برای بسیجیان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت زمینه رشد و پیشرفت آنها را نیز میسر سازد.

وی در ادامه گفت: تلاش پایگاه کوثر بر این است که کلاس‌ها و برنامه‌های جدیدی علاوه بر کلاس های گفته شده نیز در آینده برای بسیجیان این روستا مهیا سازد که این امر نیازمند تامین منابع و امکانات خواهد بود که با یاری خداوند و کمک مسئولین و اهالی این روستا به زودی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار