به همت بسیج رسانه کشور در کرمان برگزار می شود

برگزاری همایش روایتگران پیشرفت با حضور 21 خبرنگار خارجی

مدیر کل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: با همکاری روابط عمومی استانداری و بسیج رسانه کشور همایش روایتگران پیشرفت برگزار می شود
کد خبر: ۹۵۱۹۷۶۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان از برگزاری اولین همایش «روایتگران پیشرفت» با حضور بیش از ۷۰ نفر از مدیران مسئول و خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی و فعالان فضای مجازی کشور طی اواخر هفته جاری به میزبانی این استان خبر داد. 

مجتبی اسدی‌زاده همچنین از حضور علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیات دولت به عنوان مهمان و سخنران ویژه همایش نام برد و عنوان کرد: ذیل فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص امیدآفرینی در جامعه و تاکید رییس جمهور در روایتگری پیشرفت و تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمات دولت، اولین همایش «روایتگران پیشرفت» به میزبانی استان کرمان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این همایش به صورت اردوی روایتگران پیشرفت و طی سه روز سه‌شنبه تا پنجشنبه ۲۵ خرداد برگزار می‌شود و مدعوین از طرح‌های بزرگ صنعتی و معدنی و پیشرفت‌های دولت و نظام جمهوری اسلامی در استان در بخش های مختلف از جمله پروژه آبرسانی بازدید می‌کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به همکاری روابط عمومی استانداری و بسیج رسانه کشور در برگزاری همایش روایتگران پیشرفت گفت: برنامه اصلی همایش روز پنجشنبه ۲۵ خرداد ماه و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زیارت مزار مطهر سپهبد شهید سلیمانی از ساعت ۷:۳۰ در محل سالن همایش‌های استانداری کرمان برگزار می‌شود.

وی افزود:در کنار رسانه های داخلی ۲۱ خبرنگار رسانه‌های خارجی را از راشاتودی روسیه، آناتولی ترکیه، تلویزیون الاتجاه عراق، cctv تلویزیون مرکزی چین، تلویزیون المنار لبنان، یونیوز لبنان، المسیره یمن و الغدیر عراق را میزبانی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ذیل این همایش از پوستر و فراخوان نخستین جشنواره تولیدات روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با محوریت شعار سال و روایت پیشرفت رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار