مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق زنجان:
زنجان - مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق زنجان گفت: برق شهرک صنعتی، صنایع در صورت رعایت قطع نخواهد شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۷۷۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

برق شهرک صنعتی در صورت رعایت صنایع قطع نخواهد شد

اکبر بیات در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:صنایع شهرک‌های صنعتی در کل استان به صورت نیم روز در هفته از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۱ شب با جابجایی روز جمعه با یکی از روز‌های کاری هفته این همکاری را با شرکت توزیع نیروی برق داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در روز‌های آتی برق شهرک‌های صنعتی قطع نخواهد شد، گفت:این قطعی در صورتی اتفاق خواهد افتاد که مشترکین همکاری ننمایند و بار مصرفی خود را کاهش ندهند و بنا به شرایط بحرانی احتمال قطعی برق وجود دارد.

این مسئول با بیان اینکه مشترکینی که حساس به قطعی برق هستند حتما باید مولد اضطراری داشته باشند، افزود:صنایع حساس می‌توانند به طور موقت از آن استفاده نمایند تا دچار خسارت و زیان نشوند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق زنجان خاطرنشان کرد:صنایع می‌توانند با نصب کنتور بر مولد خود بر اساس میزانی که مصرف می‌کنند و با تایید شرکت توزیع نیروی برق از شرکت نفت سوخت مورد نیاز را با نرخ دولتی تامین کنند.

این مسئول با بیان اینکه امنیت و پایداری و مصرف برق بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: زمانی که همکاری صورت نگیرد شرایط مدیریت اضطراری بار وارد چرخه شود و آن زمان با توجه به مصرف و آیا کاهش بار اتفاق افتاده است یا نه قطعی برق چند ساعتی خواهیم داشت.

بیات در پایان خاطرنشان کرد:صنایع در حد امکان جابه جایی نیم روز در هفته را با روز جمعه در نظر بگیرند و با ما همکاری داشته باشند تا صنایع خرد و کوچک که حساس هستند دچار مشکل نشوند.

ارسال نظرات