خبرهای داغ:
جوانان پایگاه مقاومت بسیج مالک اشتر حوزه شهید بقایی بهبهان با خانواده شهید مدافع وطن جهانشاه بازارنوی دیدار و از فرزند شهید تجلیل نموده اند .
کد خبر: ۹۵۱۹۷۸۴
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بهبهان: در اقدامی خدا پسندانه در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ شهادت طلبی در جامعه، جوانان بسیجی پایگاه مقاومت مالک اشتر شهر منصوریه با فرزند شهید دیدار و از وی تجلیل نموده اند. 

 

فرمانده محترم پایگاه مالک اشتر در این دیدار بیان داشته است؛شهید مدافع وطن جهانشاه بازارنوی با انتخاب خودش این مسیر را به صورت آگاهانه انتخاب کرد و این گونه نبوده است که بر اساس تکلیفی اداری و سازمانی در این مسیر قدم گذاشته باشد، بلکه عمل به وظیفه و تکلیف دینی و انقلابی موجب شد که به مقام رفیع شهادت نائل شود.

 

وی با اشاره به اجر و منزلت شهادت در راه حق، افزود: خداوند متعال، خود پاداش شهدا را می‌دهد و بنا بر وعده صادق الهی، صلوات و رحمت پروردگار شامل حالشان می‌شود.

 

در پایان سخنان جناب آقای یوسفی آمده : بی شک همه ما رفتنی هستیم اما این مهم است که چگونه با این دنیای فانی وداع کنیم؛ شهدا به واسطه انتخاب درست و آگاهانه شأن، با افتخار از این دنیا می‌روند چنانچه این شهید عزیز نیز با شهادت، پاداش انتخاب آگاهانه‌اش را از خداوند متعال گرفته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها