کهریزک در مقاطع کاردانی و کارشناسی «بدون کنکور» دانشجو می‌پذیرد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۰۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی کهریزک؛ حسن احمدی رییس مرکز با توجه به نزدیک شدن زمان ثبت نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی گفت:

به منظور تربیت نیروهای متخصص و ارتقاء خدمت‌رسانی به معلولان و سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک، همچنین ارائه رشته‌های مهارتی و شغل محور، مرکز علمی کاربردی کهریزک اقدام به جذب دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی می‌نماید.

رشته‌های گوناگون این مرکز در دوره‌های کاردانی وکارشناسی عبارتند از:

دوره‌های کاردانی:

1. مددکاری اجتماعی - مراقبت سالمندان

2. مددکاری اجتماعی - خانواده

3. مدیریت کسب و کار

4. حسابداری امور مالی

5. حرفه‌ای حقوق- حقوق ثبتی

6. تجهیزات پزشکی – تجهیزات آزمایشگاه تشخیص پزشکی

دوره‌های کارشناسی:

1. مدیریت سلامت – خانواده و مراقبت سالمندان

2. مددکاری اجتماعی – خانواده

3. حسابداری امور مالی

احمدی با اشاره به رویکرد کار آفرینی مرکز علمی کاربردی کهریزک گفت: دانشجویان پس از فارغ‌التحصیل شدن در این مجموعه بکارگیری می‌شوند و ضمن اینکه به دانشجویانی که در فرآیند تحصیل شرایط خوبی را به لحاظ نمرات داشته باشند امتیازاتی از جمله وام تحصیلی و غیره… داده می‌شود.

وی افزود: زمان ثبت نام نهایی دوره کارشناسی از ۲۸ خرداد تا ۴ تیرماه و دوره کاردانی از ۱۸ تا ۲۵ تیر ماه می‌باشد که افراد با مراجعه به آدرس اینترنتی www. sanjesh. org و یا مراجعه حضوری به واحد روابط عمومی مرکز می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک در پایان این گزارش افزود: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند در ساعات اداری با شماره تلفن‌های ۰۲۱۵۶۵۱۱۳۵۰ و ۰۹۱۹۱۶۸۹۹۵۴ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات