خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: یاد معاد ، مرگ و قیامت عالی ترین اثر تربیتی را در تعالی زندگی انسان دارد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۰۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در جلسه هفتگی عقیدتی که بصورت مجازی برگزار شد با اشاره به اهمیت یاد معاد در سیر تکامل دنیوی و اخروی انسان اظهار کرد: زندگی دنیوی انسان در این دنیا فانی است و یاد معاد ، مرگ و قیامت موجب می شود انسان دلبسته به دنیا نشود و لذت گناه را از بین می برد.

حجت الاسلام حسینی دیباجی در ادامه با تاکید بر دقت در معاشرت با افراد و انتخاب همنشین صالح افزود: رایج ترین اسباب آلودگی به شهوت پرستی نتیجه معاشرت با افراد گناهکار و همنشین ناصالح است و حضور در محیط های آلوده و بستر های ناسالم در فضای مجازی موجب خشک شدن ریشه ایمان در انسان می شود.

وی در ادامه با تشریح عوامل گمراهی و تباهی انسان افزود : غفلت و بی خبری، نگاه به نامحرم که همچون تیری زهرآلود از ناحیه شیطان است ، ضعف ایمان و نادیده گرفتن اوامر الهی از جمله مواردی است که زمینه های انحراف و خسران انسان را بدنبال دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: خداوند متعال توبه پذیر است و دست گیری از برادر مومن راهی نیکو برای جبران خطا و اشتباهات گذشته انسان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها