برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء

اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور تعدادی از نوجوانان و جوانان بسیجی و به همت پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء شهرستان دیلم به استعداد ۵۰ نفر از برگزیدگان حلقات صالحین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۲۲
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵

برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس به همت پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، اردوی زیارتی مشهد مقدس با حضور تعدادی از نوجوانان و جوانان بسیجی و به همت پایگاه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء حوزه مقاومت بسبج امام جعفر صادق شهرستان دیلم به استعداد ۵۰ نفر از برگزیدگان حلقات صالحین برگزار شد.
در این اردوی ۷ روزه که با بدرقه فرمانده حوزه مقاومت امام جعفر صادق(ع) همراه بود برادران بسیجی در تاریخ ۱۹/۳/۱۴۰۲ به این سفر زیارتی اعزام شدند و هم اکنون در مشهد مفدس و در جوار بارگاه منور امام هشتم مشغول زیارت و راز و نیاز با آن امام همام هستند.
بسیجیان اعزامی به مشهد مقدس پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضاء(ع)  در راه بازگشت به شهرستان دیلم بقاع متبرکه و منور مسجد مقدس جمکران و بارگاه منور حضرت معصومه(س) در قم را نیز زیارت خواهند کرد. قابل ذکر است که بسیجیان حاضر در این اردو از فعالین اردوهای جهادی و اعضای فعال حلقه های صالحین و اعضای شورای مرکزی پایگاه مقاومت بسیج میباشند.

ارسال نظرات