خبرهای داغ:

فرمانده انتظامی خوزستان؛ امنیت و آرامش مردم خط قرمز نیروی انتظامی است

فرمانده نیروی انتظامی خوزستان گفت: خط قرمز پلیس، امنیت و آرامش مردم است و معاندان و هنجارشکنانی که امنیت مردم را هدف بگیرند با پتک محکم مدافعان امنیت رو به رو خواهند شد.
کد خبر: ۹۵۱۹۸۲۹
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی شامگاه دوشنبه در آیین وداع و بدرقه پیکر شهید مدافع امنیت و آرامش سرگرد محمد قنبری در ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان افزود: ماموران شجاع نیروی انتظامی با کسانی که بر هر لباسی امنیت عمومی شهروندان را به مخاطره بیندازند تعارف نخواهد کرد و پاسخ قاطع و درس‌آموز خواهد داد.

 

وی شهادت در راه خدا را افتخاری برای فرزندان و مدافعان امنیت ایران اسلامی خواند و افزود: خداوند را شاکریم که باب شهادت را بر روی دوستداران و عاشقان آن همچنان باز گذاشته است.

 

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: ما فرزندان ملت دلیران افتخار می کنیم که در راه امنیت و آرامش مردم جان خود را فدای این ملت عزیز و مقتدر می‌کنیم.

 

سردار میرفیضی که دهم خرداد ۱۴۰۲ از سوی سردار سرتیپ احمدرضا رادان فرمانده کل فراجا به سمت فرماندهی انتظامی خوزستان منصوب شد از پدر و مادر شهید محمد قنبری که چنین فرزندی را تربیت کردند قدردانی و فرزندان و همسر آن شهید را به صبر و بردباری دعوت کرد.

 

وی گفت: شهادت در راه خدا افتخار ما است و پلیس هرآنچه در توان دارد برای این مردم فداکار جانفشانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار