خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند تأکید کرد

لزوم استفاده از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در بحث بحران آب و برق

همدان-فرماندار نهاوند گفت: باید از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای برنامه‌ریزی بحران آب و برق شهرستان استفاده شود .
کد خبر: ۹۵۱۹۸۸۵
|
۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در جلسه شورای حفاظت از منابع آب ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی اظهار کرد: شهرستان نهاوند قطب کشاورزی است و شرایط متفاوت تری با سایر شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه مشکلاتی که امروز در بحث قطع برق، الگوی برق و نهر شعبان وجود دارد، باید فرهنگ‌سازی شده و رفع شوند، افزود: اینکه کنار بکشیم تا زمان بحران و بعد اقدام کنیم، کار درستی نیست، زیر ساخت‌ها را باید در زمان خودش برنامه‌ریزی شده مهیا کرد.

فرماندار نهاوند تصریح کرد: ضرورت دارد برنامه‌ریزی نسبت به این تفاوت نهاوند با سایر شهرستان‌ها انجام شود، از طرفی هم با اوج گرما به تبع مصرف برق افزایش می‌یابد بنابراین باید برنامه ای کارشناسی شده برای شهرستان داشته باشیم .

وی تصریح کرد: باید از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان برای برنامه‌ریزی بحران آب و برق شهرستان استفاده شود .

احمدوند در خصوص اعتبار نهر شعبان بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان برای نهر شعبان اعتبار در نظر گرفته شده که باید از طریق مدیرکل آب منطقه‌ای پیگیری شود .

وی افزود: برای پیشرفت و توسعه شهرستان باید اعتباری که گرفته شده جذب شود که متأسفانه برخی مدیران پیگیری نمی‌کنند .

فرماندار نهاوند اظهار کرد: با توجه به فصل برداشت و اوج فصل کشاورزی، همان اندازه که کشت گندم برای ما مهم است، در مقابل قطع نشدن برق خانگی هم مدنظراست، برنامه‌ریزی درست داشته باشید که برق قطع نشود .

وی بیان کرد: جهاد در بحث برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز مقطعی اقدام و رفتار نکند و مداوم وظایف و برنامه‌ها و قانون را اجرا کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات