خبرهای داغ:
جلسه‌ای میان گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو و مسوول موسسه پیش از ازدواج این موسسه به منظور برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری‌های بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۴۴
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه‌ای با حضور سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل، مسوول دفتر ارتباطات و همکاری‌های گروه موسسات دانش بنیان خانواده بهارنکو و مسوول موسسه پیش از ازدواج این موسسه به منظور برنامه ریزی جهت اجرای برنامه‌های مشترک و همکاری‌های بیشتر بین این دو دستگاه برگزار شد.

در این جلسه عباس حمزه‌ای مسوول دفتر ارتباطات بهارنکو نزدیک‌ترین سازمان از نظر عملکرد و رسالت به بهارنکو را اداره ورزش و جوانان برشمرد و اظهار کرد: با اجرای برنامه‌های مشترک بیشتر همچون همکاری‌های گذشته، میتوان گستره اجرای آموزش‌ها و مشاوره ها را بیش از پیش و قشر بیشتری را درگیر این مهم کرد.

وی با بیان اینکه تاثیر بهارنکو در کاهش آمار طلاق زیر 5سال استان فارس مشهود بوده است، گفت: یکی از چالش های پیش رو در حوزه خانواده مسائل وآسیب های مربوط به روستاها می باشد که نیازمند گسترش خدمات آموزشی و مشاوری در این مناطق می باشیم.

در ادامه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد: تبریک ویژه به بهارنکو بابت این همه فعالیت خیر خواهانه و مثمر ثمر می‌گوییم.

محمدمهدی شکوهی با تاکید بر اینکه هدف ما این بوده که برنامه ها این اداره به بهترین شکل اجرا شود، گفت: در سطح استان و در شهرستان ها مشاوره پیش از ازدواج را به شکلی ویژه و اثربخش پیاده کنیم.


شکوهی افزود: سازمانی که امید داریم بتواند در این راستا همراه و کمک کننده به ما باشد بهارنکو است.

در پایان مقرر شد که کارگاه‌ها و همایش‌های پیش از ازدواج در سطح استان با همکاری بهارنکو و ورزش و جوانان فارس در سطح استان به اجرا گذاشته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها