مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله

موشک «فتاح» هراس به دل دشمنان جمهوری اسلامی انداخته است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اعتراف اسراییلی‌ها به قدرت موشک "فتاح" حاکی از این موضوع است که دشمن فهمیده که توان این را ندارد که به جمهوری اسلامی نگاه چپ کند.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۵۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت الاسلام عبدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه خنداب با بیان اینکه در قرآن کریم به دو واژه صبر و استقامت تاکید شده است، گفت: این دو واژه مختص حوزه استحفاظی و درون مرزی نیست، بلکه در مقابله با دشمنان درونی و بیرونی کاربرد فراوانی دارد.

وی با تاکید بر اینکه در کارهای نیک بایستی از یکدیگر سبقت بگیریم و در مسیر استقامت سرعت عمل داشته باشیم، افزود: جنگ بین حق و باطل هم درون مرز و هم برون مرزی است، به لطف الهی جبهه مقاومت با تمام قدرت و توان در حال گسترش اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

حجت الاسلام عبدی به تلاش‌های شبانه روزی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: دولت سیزدهم، دولت استقامت و تلاش است؛ به لطف الهی و تلاش مسئولین دولت گام های بلندی در راه پیشرفت برداشته شده و ادامه دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه ضمن تبریک و ابراز خرسندی از ساخت موشک فتاح گفت: تحلیلگران و مسئولین اسرائیلی به قدرت موشک "فتاح" اذعان کرده‌اند و این موضوع را خوب فهمیده‌اند که دنیا در چنگ موشک "فتاح" است و هیچ کس توان این را ندارد که به جمهوری اسلامی نگاه چپ کند.

وی افزود: دشمنان برای شکل نگرفتن جمهوری اسلامی تلاش فراوانی کردند؛ بعد از ناتوانی تهدید، تحریف و جنگ را علیه جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کرده و با ابزار رسانه و دروغ پردازی‌ ها وارد جنگ ترکیبی شده‌اند.

حجت الاسلام عبدی گفت: دشمنان اسلام تلاش کردند امامت و ولایت را هم بزنند اما باز هم موفق نشدند؛ امروز هم با تحریم اقتصادی مردم را می‌زنند یا اینکه با کشف حجاب تلاش در تضعیف دین و اعتقاد ملت دارند؛ وظیفه ما تذکر لسانی است که دیگران را از نقشه‌ی دشمنان آگاه کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است. خداوند ما را در مسیر استقامت در برابر دشمنان قرار داده است؛ در نظم نوین جهانی جدید یک پرچم بالا می‌رود آن هم پرچم حضرت مهدی(عج) است. ان شاءالله در این راه مستدام باشیم.

گفتنی است در پایان مراسم از زحمات حجت الاسلام خاکی قدردانی شد و حجت الاسلام صحرائی به عنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج خنداب معرفی شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار