خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: رفع محرومیت از استان سمنان یکی از اولویت‌های کاری است که باید با مشارکت همگانی و همکاری و هم‌افزایی انجام شود و در این راه از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها باید استفاده کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۰۹۸
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان صبح امروز در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان سمنان اظهار کرد: سمنان به‌واسطه ششمین استان وسیع کشور بودن، از لحاظ جغرافیایی بسیار گسترده است.

وی بیان کرد: موضوعاتی همچون پراکندگی جمعیت موجب شده است تا محرومیت در نقاطی از استان وجود داشته باشد و باید برای رفع آن به‌عنوان یک اولویت مهم و فوری اقدام شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در استان تصریح کرد: سمنان در شاخصه‌هایی مختلفی همچون ایثار و شهادت، منابع طبیعی، توانمندی نیروی انسانی و گروه‌های جهادی فعال دارای ظرفیت‌های بالایی بوده و لازم است در طرح‌های جدید و پیشرو نیز بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها و نقاط قوت در دستور کار قرار دارد.

دامغانی افزود: رفع محرومیت از استان سمنان یکی از اولویت‌های کاری است که باید با مشارکت همگانی و همکاری و هم‌افزایی انجام شود و در این راه از ظرفیت‌های همه دستگاه‌ها باید استفاده کرد.

وی ادامه داد: امید است تا با برنامه‌ریزی و هم‌افزایی تمام ظرفیت‌های موجود بتوانیم بخشی از محرومیتی که مردم استان سمنان با آن مواجه هستند، با تلاش‌های قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) برطرف شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت:  استان سمنان با وجود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، ششمین استان پهناور کشور است و  تدین در کنار نیروی انسانی مطلوب، ظرفیت اصلی استان سمنان است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار