خبرهای داغ:
معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تعامل مراکز درمانی سپاه با دانشگاه علوم پزشکی اهواز به ارتقای ۲ مجموعه در حوزه‌های مختلف تشخیصی، درمانی و آموزشی منجر می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۱۶۳
|
۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛دکتر سعید بینات چهارشنبه در نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اهواز پیرامون ارتقای سطح تعاملات بهداشتی و درمانی در اهواز بیان کرد: مراکز درمانی سپاه برای توسعه ارائه خدمت به مردم خوزستان آمادگی کامل دارند و تعاملات بیشتر با دانشگاه در زمینه ترویج ارزش‌های انقلابی در حوزه آموزش پزشکی با اهمیت است.

 

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دلیل پیشینه طولانی نقش آفرینی در حوزه بهداری دفاع مقدس و بهره‌مندی از ظرفیت‌های تشخیصی، درمانی و اعضای هیات علمی برجسته، همواره از ظرفیت ارائه خدمات شایسته، مطابق با آخرین استانداردهای تخصصی برخوردار است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز گفت: ارتباط و همکاری تنگاتنگ از لحاظ امکانات، پشتیبانی، مراودات نیروی انسانی و تجهیزات پزشکی بین ۲ مجموعه وجود دارد که دانشگاه علوم پزشکی در موارد یاد شده برای بیمارستان شهید بقایی ۲ از مجموعه بهداری سپاه کمک گرفته است.

 

دکتر محمد حسین سرمست شوشتری افزود: این مراودات، مثبت و در راستای ارتقای سلامت خدمت‌رسانی در خوزستان است و امید است با همکاری بیشتر، سطح این خدمات را افزایش دهیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها