خبرهای داغ:
گردان 109امام حسین(علیه السلام) :

سرکشی و دیدار صمیمانه از جانباز و پیشکسوت دوران دفاع مقدس

به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی صمیمانه از جانباز وپیشکسوت دوران دفاع مقدس برادر اکبر ملکی همراه با خاطره گویی جانباز با حضورپایوران گردان 109امام حسین(علیه السلام) در منزل این پیشکسوت وجانباز عزیز انجام شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۰۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لشکر ۱۴امام حسین(علیه السلام)، به مناسبت سلسله دیدار و سرکشی صمیمانه از جانباز وپیشکسوت دوران دفاع مقدس برادر اکبر ملکی همراه با خاطره گویی جانباز با حضورپایوران گردان 109امام حسین(علیه السلام) در منزل این پیشکسوت وجانباز عزیز انجام شد.

فرمانده گردان 109امام حسین(علیه السلام) در رابطه با این دیدار گفت: جانبازان از کاروان شهدا عقب نمانده اند و بنا بر روایتی بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد اما استثنا هم دارد و استثنا آنانی هستند که برای رضای خدا با استقامت تمام تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام کنند و تا زنده هستند راه شهدا را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه خود شهادت هدف نیست بلکه در راه هدف یعنی رسیدن به خداست، افزود: کارها و نیت‌های خیری که جانبازان برمی‌دارند اضافه بر مقام شهادت است.

فرمانده گردان  با تأکید بر اینکه نباید از فتنه‌ها، سختی و مشکلات ترسید، همانطور که رهبر معظم انقلاب از آن به پیچ تاریخی تعبیر فرمودند: بنابراین مشکلات اقتصادی نگران کننده است اما این موضوع جهانی است  و در اروپا و امریکا هم وجود دارد.

این فرمانده در پایان گفت: همه باید تلاش کنند مشکلات جامعه را حل کند اما جهان در حال تحول است عوارض و فتنه دارد اما نباید نگران بود چون از میان همین فتنه‌ها چهره مهدی موعود(عجل الله تعالی فرجه الشریف) نمایان خواهد شد.

در ادامه این دیدار جانباز دوران دفاع مقدس برادر ملکی به چند خاطره از چگونگی جانبازی پر افتخارش در دوران جنگ پرداخت.

لازم به ذکر است که در پایان این برنامه به پاس زحمات و رنج بی پایان جانبازان گرامی، از جانباز عزیز برادر ملکی با اهداء لوح تقدیر و هدیه تقدیر و سپاس به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار