نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی باسخنرانی سر کار خانم زارع مبلغ حوزه معصومیه در محل حوزه معصومیه ناحیه شهید الله دادی برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۱۲
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، نشست بصیرتی سبک زندگی اسلامی (جایگاه زنان در اسلام براساس بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب والگو سوم زن ایرانی واسلامی) باسخنرانی سر کار خانم زارع مبلغ حوزه معصومیه در تاریج ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ در محل حوزه برگزار گردید.
زارع گفت: در اندیشه شرقی زن هیچگاه در متن نبوده و در حاشیه قرار داشته به گفته مقام معظم رهبری زنان در شرق همیشه در حاشیه بودند و هیچگاه تاریخ‌ساز نبوده اند؛ بنابراین اولین ضلع الگوی ما در الگوی سوم تاریخ سازی است.
وی خاطر نشان کرد: زن در الگوی شرق در حاشیه و فقط در خانه و منفعل بود. حضوری در جامعه و تعاملات اجتماعی نداشت و حتی در بسیاری از مناطق مانند کشور هند بر این باور بودند بعد از مرگ مرد وجود زن بیهوده است و باید سوزانده شود. در الگوی غرب نیز زنان به عنوان ابزار و کالا مطرح بودند و تنها در قالب نیروی کار با حداقل حقوق و ابزار هوس رانی مردان مورد استفاده قرار می‌گیرندولی زن مسلمان هم مدیر خانواده وخانه هست وهم فعالیت اجتماعی دارد نه خانه نشین هست ونه خانه گریز.

ارسال نظرات