برگزاری کارگاه عفاف و حجاب زیست عفیفانه در زاهدان

به منظور تبیین اهداف و رسالت اجتماعی نقش حجاب و عفاف در جامعه با حضور مدیر مکتب نرجس زاهدان و مدیر و معاون و همکاران اناث زاهدان کارگاه عفاف و حجاب زیست عفیفانه در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۲۸۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، به منظور تبیین اهداف و رسالت اجتماعی نقش حجاب و عفاف در جامعه با حضور مدیر مکتب نرجس زاهدان و مدیر و معاون و همکاران کارگاه عفاف و حجاب زیست عفیفانه در سالن اجتماعات بانک صادرات برگزار شد.

در این مراسم مدیر شعب بانک صادرات ضمن خوش امدگویی به مدعوین گرامی و همکاران به بیان مطالبی در زمینه نقش همکاران اناث در سازمان و مسئولیت پذیری این قشر از کارکنان در محیط کار پرداخت.

در ادامه زهرا میرشکار، مدیر مکتب نرجس زاهدان با اشاره به اصل الگو سازی در دین مبین اسلام اظهار داشت: در مکتب اسلام حفاظ و حجابی بین زن و مرد وجود دارد، این به این معنا نیست که زنان، عالم جداگانه ای غیر از عالم مردان دارند .

وی افزود: زنان و مردان در جامعه و در محیط کار با هم سر و کار داشته و مشکلات اجتماعی را با هم حل می کنند .

میرشکار ادامه داد: زن و مرد در کنار یکدیگر خانواده را با هم اداره و فرزندان را تربیت و پوشش می دهند . اما آن حفاظ و حجاب در بیرون از محیط خانه و خانواده حتما حفظ میشود و این مهمترین نکته اصلی در الگو سازی اسلامی است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار