دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با همراهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حجه الاسلام والمسلمین قره چاهی با مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور حجه الاسلام والمسلمین شاهرودی دیدار نمودند.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۲۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با همراهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه حجه الاسلام والمسلمین قره چاهی با مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور حجه الاسلام والمسلمین شاهرودی دیدار نمودند.
حجه الاسلام والمسلمین شاهرودی در این دیدار ضمن خوش آمد گویی به برنامه‌های سازمان بسیج طلاب در سال ۱۴۰۲ پرداخت.
سردار زارع کمالی در این دیدار به فعالیت‌های سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در ایام کرونا پرداخت و تاکید به استفاده از ظرفیت حوزه‌های علمیه، ائمه جمعه و جماعات استان با توجه به جنگ ترکیبی دشمن و انتخابات پیش رو نمود.
حجت الاسلام والمسلمین قره چاهی مسول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر نیز در پایان گزارشی از وضعیت سازمان، حوزه‌ها، پایگاه‌ها و اقدامات انجام شده در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ پرداخت.

در پایان مقرر گردید با حمایت‌های ویژه مسئول سازمان بسیج اساتید طلاب و روحانیون کشور و فرمانده سپاه الغدیر استان مشکلات موجود سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه الغدیر در آینده نزدیک برطرف گردد.
دیدار فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با مسول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار