خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج هرند به مناسبت درگذشت مادر شهید والامقام " محمد محسنی " پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۶۲
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان هرند ؛ ناحیه مقاومت بسیج هرند به مناسبت درگذشت مادر شهید والامقام " محمد محسنی " پیام تسلیت صادر کرد. متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

انا للّه و انا الیه راجعون

خانواده معزَّز شهید والامقام محمد محسنی

خبر درگذشت جانسوز بانوی مجاهد پرور حاجیه خانم« جهان محسنی » مادر ارجمند شهید والامقام « محمد محسنی » موجب تاثر و تالم گردید.

به راستی که مادران مؤمنه شهداء عزیزترین هستی خود را در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیه السلام ، در راه دفاع از ارزش ها ، تقدیم ایران اسلامی کردند.

آن مادر بزرگوار و پاکدامن با اقتدا به بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در دامن پر مهر خود این گونه فرزند دلیر و قهرمانی را تربیت کرد که با رشادت و جانفشانی های خود توانست در تاریخ مقاومت این ملت برای همیشه جاویدان بماند.

درگذشت حاجیه خانم محسنی را محضر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ، نائب ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی ،خانواده معزَّز شهید ، سایر بازماندگان و امت شهید پرور شهر اژیه تسلیت عرض نموده و برای آن فقیده سعیده علُّو درجات ، رحمت واسعه الهی و حشر باحضرت زهرا سلام الله علیها و برای خانواده بزرگوار شهید عزیز و مردم ولایت مدار شهر اژیه صبر و اجر و سعادت اخروی ازدرگاه خداوند متعال مسئلت می نمائیم.

ازطرف فرماندهی و کلیه کارکنان ناحیه مقاومت بسیج هرند

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات