زنجان-رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: کلاس‌های تابستانه توسط سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۲۰۳۹۸
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

 

برگزاری کلاسهای تابستانه توسط سازمان بسیج هنرمندانابرهیم رستمخانی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، اظهار داشت: کلاس‌های تابستانی سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان در ۱۷ عنوان، شامل رشته‌های مختلف و متنوع هنری، ادبی و صنایع دستی (نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، شعر، گویندگی و فن بیان، نمایشنامه‌نویسی، ادبیات داستانی و .. است که در محل فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار خواهد شد.

وی بیان‌کرد: برای تشکیل کلاس‌ها از اساتید برجسته استان استفاده خواهد شد و سعی کرده‌ایم با کمترین هزینه ممکن نسبت به تشکیل این کلاس‌ها اقدام بکنیم تا همه اقشار جامعه و علاقمندان به هنر و ادب بتوانند در این کلاس‌ها شرکت کنند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان عنوان کرد: مهلت ثبت نام این کلاس‌ها تا ۲۶ خرداد ماه بود، که این مهلت تا ۲ تیر ماه تمدید خواهد شد.

وی عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند با ارسال پیام به شماره ۰۹۳۰۲۱۵۶۱۷۰ در پیام رسان ایتا و یا از طریق تماس با شماره تلفن ۳۳۴۵۹۰۳۰ و یا با مراجعه حضوری به دفتر بسیج هنرمندان استان زنجان واقع در طبقه اول فرهنگسرای امام خمینی (ره) - اتاق شماره ۱۰۸ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

رستم‌خانی افزود: علاقمندان می‌توانند از طریق لینک زیر جدول کلاس‌ها و جزئیات بیشتر در مورد نحوه و شرایط ثبت نام را مشاهده نمایند.
https://eitaa.com/Honarmandan_Zanjan_ir/۶۱۷۶

ارسال نظرات
آخرین اخبار