خبرهای داغ:
شاهرود_ امام جمعه بخش بسطام گفت: مسئولین استانی و شهرستانی به قشر زحمتکش کشاورز و دامدار به عنوان تولید کنندگان مواد غذایی و تامین کننده سفره‌های غذایی مردم توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۲۰۴۱۷
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

مسئولین به قشر کشاورز و دامدار توجه ویژه داشته باشندبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت الاسلام سیدعلی رضوی نسب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بسطام به میزبانی آستان مقدس امامزاده سید ابوالقاسم (ع) ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت امام جواد (ع) در پایان ماه ذی القعده اظهار کرد: قیامت وعده‌ای است که حتما محقق خواهد شد و روزی پیش می‌آید که انسان به دلیل کم کاری‌ها از شدت حسرت و افسوس دست خود را به دندان می‌گزد و می‌گوید،‌ای کاش راه سعادت را اتخاذ کرده و دنبال رو انبیا بودم.
او با بیان داستانی بیان کرد: فتحعلی شاه مقلد مرحوم میرزای قمی بود. یک روزی فتحعلی شاه به قم آمده بود و صبح یک روز خواست که حمام برود. میرزا هم همان روز به حمام رفت. میرزای قمی وارد حمام شد، دید که فتحعلی شاه آنجا است. میرزای قمی رو کرد به فتحعلی شاه و گفت سوالی دارم و آن اینکه شما الان اینجا چه دارید؟ گفت من مملکت دارم، لشکر و خزانه دارم. میرزای قمی گفت الان چه دارید؟ گفت الان لباس حمام دارم. میرزا گفت، اما من هر چه دارم همراهم است، هر علمی که دارم و هر درسی که خوانده ام الان پیشم است؛ لذا بر همه مومنان است خود را برای روز قیامت از پیش آماده کنند تا در آن روز دچار حسرت و ندامت نشوند.
رضوی نسب در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امام خمینی (ره) در ۲۷ خرداد ماه ۱۳۵۸، با شعار فراهم آوردن نهضتی همه‌جانبه برای مبارزه با فقر و محرومیت به جای مانده از رژیم گذشته و توسعه و عمران روستایی، فرمان تشکیل نهاد جهاد سازندگی را صادر کرد. در این فرمان از ملت ایران به عنوان ملتی فداکار یاد می‌شود و تنها راه ساخت ویرانی‌های کشور که به عقیده امام از آثار حکومت پهلوی بر ایران است، همکاری ملت ایران عنوان می‌شود.
خطیب نماز جمعه بسطام در ادامه بیان کرد: در پی ادغام جهاد سازندگی با وزارت کشاورزی، این نهاد فعالیت خود را تحت عنوان وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد و هم‌اکنون نیز یکی از وزارتخانه‌های دولت به‌شمار می‌آید.
رضوی نسب با تبریک ۲۷ خرداد با برشمردن مشکلات عدیده کشاورزان از همه مسئولین استانی و شهرستانی درخواست کرد به این قشر زحمتکش به عنوان تولید کنندگان مواد غذایی و تامین کننده سفره‌های غذایی مردم توجه ویژه داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها