خبرهای داغ:
حجت الاسلام عین الکمالی گفت: فرزندآوری فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به تقویت، استحکام و کارآمدی خانواده اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۲۰۵۶۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

ثروت و فرزندان دو رکن اساسی زندگی انسان در دنیا است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام عین الکمالی معاون عقیدتی سپاه نینوا در جلسه اخلاق سربازان وظیفه در حسینیه غدیر گفت: فرزندآوری فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به استحکام خانواده اشاره کرد. خداوند در سوره ی کهف آیه 46 میفرمایند: ثروت و فرزندان دو رکن اساسی در دنیا است و زینت زندگی انسان است و انسان باید در همین دنیا به آنها افتخار کند.پیامبر اکرم (ص) میفرمایند: فرزندان ما ریحانه هستند و از فرزندان مان بوی بهشت استشمام می کنیم.

وی افزود: یکی دیگر از فوایده فرزند آوری فایده اقتصادی آن است. پیامبر اکرم فرمودند : خانه ای که در آن فرزند نباشد برکت وجود ندارد و از این بیان پیامبر می توان نتیجه گرفت که فرزندان باعث خیر و برکت در زندگی ما هستند.

عین الکمالی اظهار داشت: از دیگر فواید فرزند آوری کارآمدی خانواده و فواید اجتماعی آن است. یکی از شخصیت های برجسته آمریکایی در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال در سال 2010 پیرامون هسته ای ایران می گوید: باید مذاکرات را طولانی کنیم و زمان بخریم چرا که تغییرات جمعیتی در ایران به نفع آمریکا بوده و با چنین روندی در آینده ای نه چندان دور میتوان بدون جنگ بر ایران و تجهیزات آن سلطه پیدا کرد .لذا خداوند در سوره ی اسراء آیه 6 میفرماید : ما به وسیله ی فرزندان و اموال به شما فزونی دادیم ، در این آیه خداوند به جهت کثرت نفرات منت میگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها