خبرهای داغ:
احسان خاندوزی؛ کالا‌های اساسی که امکان خرابی و آلودگی بیشتری دارند، باید از انبار‌های بندر امام خمینی ترخیص و به اقصی نقاط کشور منتقل شوند.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۷۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، احسان خاندوزی روز شنبه در حاشیه بازدید از انبار‌های بندر امام خمینی بر خروج کالا از انبار‌های این مجتمع بندری تاکید کرد و گفت: برخی کالا‌ها امکان خرابی و آلودگی بیشتری دارند، بنابراین باید برای ترخیص این کالا‌ها براساس استاندارد با سرعت بیشتری اقدام شود.

 

وی با بیان اینکه به صاحبان کالا‌ها و مدیران مربوط برای ترخیص و ارسال کالا باید اخطار داده شود افزود: حفظ بهداشت و سلامت کالا‌های ذخیره شده در انبار‌ها امری الزامی است.

 

خاندوزی امروز شنبه ۲۷ خرداد از طریق فرودگاه ماهشهر وارد استان خوزستان شد و از انبار‌های بندر امام خمینی و اسکله گمرکی بازدید کرد.

 

هم اکنون ۳۷۰ هزار تُن گندم وارداتی و ۱۰۰ هزار تُن روغن خام خوراکی در بندرگاه امام خمینی وجود دارد که براساس برنامه به تدریج با استفاده از ناوگان ریلی و جاده‌ای به نقاط مختلف کشور حمل خواهد شد.

 

حدود ۸۰ درصد حجم کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور از طریق بندر امام خمینی وارد می‌شود.

 

این بندر در ۱۲۰ کیلومتری جنوب اهواز و در سواحل خورموسی واقع شده و در ردیف پرترافیک‌ترین بنادر عملیاتی کشور پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها