خبرهای داغ:
مسوول امر به معروف و نهی از منکر پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از راه اندازی پویش «فریاد غیرت» به دنبال شهادت «حمیدرضا الداغی» در راستای طرح سفیران مهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۶۷۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، طرح «سفیران مهر و هدایت» در پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با هدف احیای امر به معروف و نهی از منکر اجرایی و عملیاتی شد.

فاطمه ادهم مسوول امربه معروف و نهی از منکر این پایگاه مقاومت در گفتگو با خبرنگار در راستای اجرای طرح «سفیران مهر و هدایت» در سرخه، اظهار کرد: این طرح با هدف احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و اشاعه مبانی ارزشی و دینی تلاش مؤثری را آغاز تا طرح «سفیران مهر و هدایت» را با رویکرد تذکر لسانی و هدایتگری معقول انجام دهیم.

او با اشاره به مراحل مختلف اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه افزود: انتظار این است تا با ارتقای مهارت و دانش مورد نظر در اجرای این فریضه به شکل درست و صحیح عمل کنیم تا اشاعه فرهنگ اسلامی و کنار گذاشتن فرهنگ منحط غرب را با همراهی مردم شاهد باشیم.

مسوول امر به معروف و نهی از منکر این پایگاه گفت: ما در چهار بخش برنامه‌های خود را تدارک که بخش اول مربوط به تذکر لسانی و زبانی در قالب «سفیران مهر» بوده که به بانوان و آقایان بدحجاب تذکر لازم داده می‌شود.

ادهم اضافه کرد: بخش دوم هدایتگری است که در این حوزه نیز نیروهای بسیجی سعی می‌کنند تا افراد بدحجاب و فاقد آراستگی مناسب را به شکل درست و صحیح هدایت کرده تا پوشش مناسبی را داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: دسته چهارم در حقیقت مطالبه‌گران هستند که از اقشار مختلف مردم مطالبه اصلی که همان حفظ حجاب و عفاف است، مطرح می‌کنند تا پیگیر تحقق این مطالبات باشند.

مسوول امر به معروف و نهی از منکر چهارمین گروه را ضابطین قضائی و همراهان فراجا اعلام کرد و ادامه داد: اگر این تذکرات، هدایت‌ها و بیان مطالبات مؤثر واقع نشود، مجبور هستیم در قالب مطالبه گری با افراد خاطی نزد نیروی فراجا شکایت کنیم.

ادهم اصلی‌ترین دغدغه امروز اکثر افراد جامعه را پدیده بی‌حجابی و بدحجابی اعلام کرد و گفت: اشاعه این منکر بسیاری از افراد را دل آزرده کرده در حالی که باید به شکل منطقی در این زمینه رفتارهای صحیح و اصولی مورد توجه قرار گیرد.

او یادآور شد: به دنبال شهادت «حمیدرضا الداغی» جوان خوش غیرت سبزواری پویش «فریاد غیرت» توسط گروه فرهنگی پایگاه حضرت فاطمه زهرا (س) راه اندازی و مورد توجه گروه سفیران مهر قرار گرفت تا در ابعاد مختلف فعالیت‌هایی در این بخش انجام شود.

مسئول امر به معروف و نهی از منکر این پایگاه بیان کرد: در قالب این پویش آثار هنری نقاشی، عکس و دل نوشته از علاقه‌مندان جمع‌آوری و در گروه های مجازی پایگاه منتشر می‌شود  که ارسال این آثار می‌تواند همراهی صمیمانه با این شهید غیرتمند را نشان دهد که به هیچ وجه اجازه نداد عده‌ای مزاحم نوامیس مردم شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها