معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از افتتاح ۱۰۶ امین باب مدرسه توسط قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در منطقه حاجی آباد شهرستان زاهدان خبر داد
کد خبر: ۹۵۲۰۷۳۶
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، باحضور سردار خلیل آبادی معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس، سرهنگ جعفری، معاون محرومیت زدایی، معاون ورزشی اداره کل آموزش پرورش و ریاست نوسازی مدارس و سایرمدیران استانی مدرسه جدید ۵کلاسه با سازه (ال اس اف) در روستای حاجی آباد افتتاح شد.

سرهنگ پاسدارعلی‌اکبر جعفری، معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در مراسم افتتاحیه این مدرسه در منطقه حاجی آباد شهرستان زاهدان بیان کرد: قرارگاه قدس در ادامه مساعدت وکمک رسانی به دولت و بنابر ضرورت و نیاز نقاط محروم دورافتاده در استان طی دوسال اخیر ۳۹۳ پروژه ی آموزشی با افزایش ۱۲۳۶ کلاس درس و سی هزار متر مربع فضای کلاس درس را در دستورکار قرارداده است که ساخت تعداد ۱۳۲ مدرسه طی دوسال اخیر محقق شده است.

وی با اشاره به این مظلب که رقمی بالغ بر دو هزار میلیارد تومان از اعتبارات قرارگاه و نوسازی نیزدر این راستا هزینه شد.ه است، افزود: در راستای خدمات بی‌منت سپاه توسط قرارگاه قدس، کار ساخت تعداد ۱۳۳ باب مدرسه به استعداد ۴۵۰ کلاس درس به بهره برداری رسید.

جعفری بیان کرد: این مدارس به مساحت ۳۰ هزار و پانصد متر مربع با اعتبار مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان از حدود یک سال و نیم گذشته با همکاری سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در سراسر سیستان و بلوچستان شروع شده و تاکنون تعداد ۱۰۶ باب مدرسه به بهره‌برداری رسیده است.

معاون محرومیت زدایی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه گفت: تعداد ۲۷ باب مدرسه باقی مانده نیز در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

این مشئول تصریح کرد: قرارگاه با استفاده از همه ی ظرفیتهای نواحی گروههای جهادی دستگاههای فنی و مهندسی در کوتاهترین زمان با بهترین کیفیت مطابق با استانداردهای آموزشی وقتی و کمترین هزینه بحمدالله این مهم را محقق ساخته است.

ارسال نظرات