خبرهای داغ:
مسئله کیفیت و کمیت آب شهرستان کرخه از دغدغه های مدیریت استان است، پتانسیل های کرخه در حوزه گردشگری زیارتی و سیاحتی تقویت می شود
کد خبر: ۹۵۲۰۷۵۱
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛  جلسه شورای اداری شهرستان کرخه به ریاست خانچی معاون استاندار و با حضور فرماندار محترم شهرستان، نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی شهر و روستا، مدیران حوزه عمرانی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

خانچی در این‌نشست خدمت رسانی به مردم شهرستان کرخه را از اولویت ها دانست و افزود: تلاش شبانه روزی برای رفع مشکلات این شهرستان از اولویت های مدیریت استان می باشد.

 

خانچی در ادامه به مسئله کیفیت و کمیت آب در این شهرستان اشاره کرد و افزود: اقدامات خوبی در این حوزه و آبرسانی روستایی انجام شده است و کمیت آب در این شهرستان رو به بهبود است و در تلاشیم که مسائل و چالش های کیفیت آب و آبرسانی میان آب در اسرع وقت حل و فصل شود.

 

خانچی به پروژه های شهرداری ها و دهیاری های این شهرستان اشاره کرد و افزود: بیش از ۲۵۰ پروژه از محل مرحله اول عوارض آلایندگی به ارزش بیش از ۱۱۰ میلیارد در شهرستان کرخه در حال انجام می باشد که شاهد تغییرات محسوسی در روستاها و شهرهای این شهرستان می باشیم.

 

خانچی به مسئله برق و مشکلات برق این شهرستان اشاره کرد و افزود: با اصلاحاتی که در حوزه برق در حال انجام است شاهد تقویت شبکه برق این شهرستان و کاهش قطعی برق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار