خبرهای داغ:
دانش آموزان خوزستانی موفق به کسب هفت مدال در المپیادهای علمی تابستانه کشور شدند
کد خبر: ۹۵۲۰۷۵۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیر آموزش و پرورش خوزستان در مراسم تجلیل از مدال آوران المپیاد‌های تابستانه گفت: المپیاد‌های علمی تابستانه یکی از رویداد‌های بزرگ علمی است که هر ساله توسط وزارت آموزش و پرورش و به صورت گسترده در سراسر کشور برگزار می‌شود.درخشش دانش آموزان خوزستانی در المپیاد های علمی تابستانه کشور
مسعود حمیدی نژاد افزود: دانش آموزان خوزستانی در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ موفق به کسب ۱ مدال طلا، ۱ نقره و ۵ مدال برنز در این دوره از رقابت‌ها شدند.
وی ادامه داد: هانیه ابهری دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه سمپاد فرزانگان ناحیه ۳ اهواز موفق به کسب مدال طلا در رشته علوم و فناوری نانو شد.
مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همچنین نیما شوشیان دانش آموز پایه یازدهم آموزشگاه سمپاد طلایه داران ناحیه ۱ اهواز موفق به گردن آویز نقره این دوره از المپیاد در رشته زیست شناسی شد.
حمیدی نژاد بیان کرد: دانش آموزان مهدی محمد تقوایی از آموزشگاه سمپاد شهید بهشتی ناحیه ۴ اهواز در رشته زیست شناسی؛ حسین جعفری مقدم از آموزشگاه سمپاد طلایه داران بهبهان در رشته علوم زمین و سید علی حسن زاده از شهید بهشتی ناحیه ۴ در رشته جغرافیا و بهاران ستوده راد از آموزشگاه سمپاد فرزانگان اندیشمک موفق به کسب مدال‌های برنز شدند.

وی گفت: کسب مدال‌های رنگارنگ این آوردگاه علمی نشان از ظرفیت بالای دانش آموزان خوزستانی در حوزه علمی هستند و البته تحقق این هدف از مسیر برنامه ریزی ر راستای عینیت بخشیدن به ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دنبال شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها