خبرهای داغ:
نشست ماهانه هیئت عاشقان ولایت با حضور استادیار ناحیه امام حسن مجتبی(ع) در حوزه حضرت نرجس(س)برگزار و طی آن به آثار سوء اختلال شخصیتی در اثرگذاری اقدامات فرهنگی پرداخته شد.
کد خبر: ۹۵۲۰۷۸۱
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳

اثر سوء اختلال شخصیتی در اثرگذاری اقدامات فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، این نشست به صورت ماهانه و با حضور کادر شورای حوزه و پایگاه‌های تابعه برگزار  و طی آن به بیان مسائل اعتقادی،اخلاقی، بصیرتی و غیره پرداخته می شود.

در این نشست خانم رضایی استادیار صالحین ناحیه امام حسن مجتبی(ع)ضمن شرح و تفسیر آیه ۲۹ سوره زمر ( ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا رَجُلًا فِيهِ شُرَكاءُ مُتَشاكِسُونَ وَ رَجُلًا سَلَماً لِرَجُلٍ هَلْ يَسْتَوِيانِ مَثَلًا الْحَمْدُ لِلَّهِ بَلْ أَكْثَرُهُمْ لا يَعْلَمُونَ «29» خداوند مثلى زده است: بنده‌اى كه چند مالك ناسازگار در مالكيّت او شريك باشند و بنده‌اى كه تنها مطيع يك نفر است آيا اين دو در مَثَل يكسانند؟ حمد و ستايش مخصوص خداوند است، ولى بيشتر مردم نمى‌دانند) به مباحث تشکیلاتی اشاره کرد و عنوان کرد:  موضوع توحید محوری  در این آیه اشاره دارد به اینکه کسی که اعمالش را برای رضایت دیگر انجام ده ددچار اختلال شخصیت شده وکسانیکه وحدت شخصیت ندارند؛انسان های سالمی از لحظه روانی نیستند از آن ها انتظار کار درست نمی رود و کار فرهنگی و تربیتی این افراد اثر گذار نیست.

وی در بخش دیگری از این سخنان ببا اشاره به اغتشاشات و فتنه اخیر کشور و به تحلیل این حوادث پرداخت.

در پایان این مراسم از تعدادی از سرگروه های برتر صالحینی با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.

انتهای خبر/تقی نژاد

ارسال نظرات
آخرین اخبار