خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین خبر داد؛

کسب رتبه سوم استان در زمینه پیشگیری از وقوع جرم

رییس کل دادگستری استان قزوین از کسب رتبه سوم در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در کشور خبر داد.
کد خبر: ۹۵۲۰۸۹۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷

 

قزوین_ به گزارش بسیج، علی شعبانی در اولین جلسه شواری پیشگیری از وقوع جرم استان در سال جاری اظهار کرد: بر اساس آمار اعلامی از سوی قوه قضاییه و با همراهی سایر دستگاه های فعال در زمینه پیشگیری از وقوع جرم، استان قزوین توانسته رتبه سوم را در این زمینه کسب کند.

وی ادامه داد: پیشگیری از وقوع جرم از مهم ترین اولویت های دستگاه های متولی در این زمینه بوده و باید مسوولان دستگاه ها در این زمینه تلاش کنند، چرا که با همت و مشارکت همه جانبه می توان با پیشگیری از جرم از وقوع خسارت به شهروندان،اماکن و تاسیسات دولتی و ناامنی های ناشی از آن جلوگیری کرد.

رییس کل دادگستری استان قزوین بیان کرد: جرم یعنی آسیب و خسارت که متوجه همه مردم و مسوولان است و موجب می شود جوانانی که سرمایه های کشور هستند از بین بروند.

وی ادامه داد: اگر مسولان و مردم به درستی به وظایف خود عمل نکنند و جرمی در جامعه واقع شود، علاوه بر ترک فعلی که صورت گرفته خسارات زیادی به شاکی، متهم، خانواده ها و حتی عموم جامعه تحمیل خواهد شد.

شعبانی با بیان اینکه بیش از ۲۱۰ تکلیف در زمینه پیشیگیری از وقوع جرم برای ۲۷ دستگاه تدوین شده است، عنوان کرد: وظیفه پیشگیری از وقوع جرم بر عهده سه قوه بوده و تمامی دستگاه های مسوول باید با یک برنامه مشخص و تشکیل کارگروه های ویژه برای شناسایی، پیشگیری و کاهش جرم تلاش کنند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها