خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور:

امید آفرینی در میان کارکنان وظیفه اساس کار نیروی پدافند هوایی ارتش است

امیرسرتیپ دوم "پرویز" با بیان اینکه عمده‌ترین تلاش دشمن ایجاد حس ناامیدی در جوانان ایرانی است، گفت: امیدآفرینی در کارکنان وظیفه به عنوان نسل جوانان و آینده سازان کشور سرلوحه کار نیروی پدافند هوایی ارتش است.
کد خبر: ۹۵۲۰۹۲۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، امیر سرتیپ دوم "ارسلان پرویز" فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق کشور امروز در دیدار با کارکنان وظیفه این منطقه پدافندی، گفت: تک تک شما سربازان بایستی به واسطه این لباس مقدسی که پوشیده‌اید احساس مسئولیت و افتخار کنید.

وی با اشاره به اینکه کسب مهارت در خدمت سربازی یک فرصت مناسب برای کارکنان وظیفه است، افزود: برابر تأکیدات سلسله مراتب محترم فرماندهی امروز سربازان وظیفه بعد از پایان خدمت سربازی دارای شغل مناسب هستند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اعلام اینکه نشاط، مهارت‌آموزی خوشایندسازی و محیط امن اولویت نخست نیروی پدافند هوایی در حوزه کارکنان وظیفه است، افزود: دغدغه شخص فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) و سلسه مراتب فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران بر این است که هر کدام از شما سربازان عزیز بعد از پایان خدمت مقدس سربازی، یک سفیر خوب برای ارتش و نیروی پدافند هوایی ارتش باشید.

وی با بیان اینکه عمده‌ترین تلاش دشمن ایجاد حس ناامیدی در جوانان ایرانی است گفت: امیدآفرینی در کارکنان وظیفه به عنوان نسل جوانان و آینده سازان کشور سرلوحه کار نیروی پدافند هوایی ارتش است.

امیر سرتیپ دوم پرویز ادامه داد: اگر می‌بینیم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در اکثر فرمایشاتشان بر اهمیت و جایگاه نسل جوان تاکید دارند ناشی از آینده نگری ایشان به این مهم هست که آینده کشور متعلق به شما جوانان است و شما جوانان باید این را قدر بدانید و با همه توان برای سرافرازی کشور تلاش کنید.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق با اشاره به اینکه دشمن از تحریم جمهوری اسلامی ایران به جایی نرسید، افزود: دشمنان ایران اسلامی امروز با استفاده از جنگ ترکیبی قصد بزرگ نمایی مشکلات و سیاه نمایی این همه اقدامات و کار‌های ارزشمندی هستند که به برکت جمهوری اسلامی ایران در کشور انجام شده است.

امیرسرتیپ دوم ارسلان پرویز تنها راه مقابله با جنگ ترکیبی دشمن را امید آفرینی و جهاد تبیین دانست و تصریح کرد: بازگو کردن پیشرفت‌های ایران اسلامی در همه عرصه‌های نظامی، علمی و پزشکی و مقایسه آن با کشور‌های همسایه و منطقه آن‌هم در شرایط سخت تحریم، بهترین شیوه امید آفرینی در جامعه است.

وی به هفته عفاف و حجاب اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با استفاده از بستر فضای مجازی قصد ضربه زدن به حجاب و عفاف خانواده‌ها را دارد که خوشبختانه خانواده‌های محترم کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران به مانند همسرانشان الگوی جامعه هستند.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار