مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

افزایش رضایتمندی مردم در گرو خدمت رسانی جهادگونه دستگاه‌های اجرایی است

ساری-مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا  گفت: افزایش رضایتمندی مردم در گرو خدمت رسانی جهادگونه دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۰۵
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳

افزایش رضایتمندی مردم در گرو خدمت رسانی جهادگونه دستگاه‌های اجرایی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مجیدرضا شعبانی مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا در نشست صمیمی فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات شهرستان گلوگاه که در فرمانداری برگزار شد، گفت: به برکت انقلاب اسلامی مردم شریف ایران در عرصه‌های نظری و عملی در تمامی مسائل کشور میدان دار هستند و نقش تعیین کننده‌ای دارند.

سرهنگ شعبانی بیان کرد: بهترین کمک‌ها و بسته‌های مومنانه اداری، اقدام جهادی در احیا و اصلاح سازمان‌ها، تقویت مدیران، صیانت از کارکنان و اجرای درست قوانین موضوعی است که بسیج همانند گذشته پیش‌قراول این عرصه‌هاست.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا  ادامه داد:  خدمت رسانی جهادگونه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی، نخبگان و موثرین جامعه هدف در بالا بردن مشارکت حداکثری مردم در مسائل کشور است.

سرهنگ شعبانی تصریح کرد: مدیران با تفکر بسیجی برای حل مشکلات و رضایتمندی مردم در ادارات طوری برنامه ریزی کنند تا هزینه‌های مالی، وقت و دغدغه‌مندی مردم کاهش یابد و بسیج ادارات نیز در این خصوص طرح‌های پیشنهادی متناسب دارد.

مهدی داوودیفرماندار شهرستان گلوگاه هم گفت: ظرفیت بی‌بدیل بسیج ادارات در موفقیت دولت انقلابی آیت الله رئیسی در راستای خدمت مجاهدانه به مردم و اعتلای نظام اسلامی بسیار اثربخش خواهد بود.

داودی خاطرنشان کرد: بسیج ادارات در جهاد تبیین اطلاع رسانی خدمات دولت به جامعه نقش آفرین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار