به مناسبت سالروز آسمانی ترین ازدواج؛ محفل شعر و ادب با موضوع ازدواج و خانواده روز 30خرداد1402ساعت16 در کرمانشاه برگزار می‌گردد.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۲۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ به مناسبت سالروز آسمانی ترین ازدواج؛ محفل شعر و ادب با موضوع ازدواج و خانواده روز 30خرداد1402ساعت16 در کتابخانه امیر کبیر آمفی تئاتر زنده یاد احمد عزیزی با همکاری اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه و سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه برگزار می‌گردد.

 سرهنگ افشین آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به این حدیث حضرت رسول خدا (ص) که فرموده اند: «هیچ بنیادی نزد خدا محبوب تر از ازدواج نیست» اظهار کرد: لذا با توجه به تاکیدات بزرگان معصومین علیهم السلام بر بنیان نهاد خانواده و ازدواج این محفل شعر و ادب برای ترویج فرهنگ ازدواج توجه به فرامین الهی نبوی و رهبری معظم انقلاب اسلامی، ونیز به مناسبت سالروز  آسمانی ترین ازدواج برگزار می شود.

 مسئول بسیج هنرمندان استان کرمانشاه در ادامه افزود: این محفل شعر و ادب با موضوع ازدواج و خانواده با مشارکت و همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان وبا حضور شعرای برجسته و مطرح استان و اهالی فرهنگ و هنر و جمعی از مسئولان فرهنگی در ۳۰خرداد۱۴۰۲ساعت۱۶در سالن اجتماعات و آمفی تئاتر زنده یاد احمد عزیزی کتابخانه امیرکبیر برگزار می‌شود.

آزادی در پایان از همه‌ی هنرمندان دعوت کرد تا در این محفل حضور داشته باشند.

 

ارسال نظرات