رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر خبر داد؛

پیشرفت ٣٠ درصدی طرح توسعه بیمارستان سردار سلیمانی ابهر

زنجان _ رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر از پیشرفت ٣٠ درصدی طرح توسعه بیمارستان این بیمارستان خبر داد و گفت:با احداث این درمانگاه حدود پنج هزار متر مربع به فضای بیمارستان اضافه می شود.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

پیشرفت ٣٠ درصدی طرح توسعه بیمارستان سردار سلیمانی ابهر

دکتر فریده خلیقی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت:بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی به عنوان تنها بیمارستان تامین اجتماعی ابهر در سال ۸۳ آغاز به کار کرد و در حال حاضر به ۱۵۰ هزار نفر خدمت رسانی می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد:این مرکز در جنوب شرقی شهر ابهر در فضای ۹هکتاری احداث شده و از موقعیت خوبی برخوردار است و در حال حاضر بیمارستان حدود ۹ هزار متر مربع زیر بنا دارد که دارای بخش‌های مختلف است.

خلیقی با بیان اینکه با توجه به تعداد بالای مراجعه کنندگان، خدمت رسانی به سختی انجام می‌گرفت، افزود: در این راستا طرح توسعه بیمارستان مطرح و اکنون یک درمانگاه تخصصی به مساحت پنج هزار متر مربع در حال ساخت است.

این مسئول با اشاره به اینکه با احداث این درمانگاه حدود پنج هزار متر مربع به فضای بیمارستان اضافه می‌شود، گفت:در این طرح بخش ۲۵ تختخوابی به مساحت ۷۰۰ هکتار ساخته خواهد شد و پاسخگویی به مراجعه کنندگان تسهیل می‌شود.

رئیس بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر اظهار داشت:این طرح از جمله پروژه‌های مهم سازمان تامین اجتماعی در سال گذشته محسوب می‌شود که با اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی به مدت ۲ سال به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه سعی بر این داریم که با استانداردسازی بخش‌های مختلف، خدمات خوب و مناسبی را به مراجعه کنندگان و گروه‌های هدف تحت پوشش ارائه دهیم، افزود: با اتمام طرح توسعه این مهم شکل مطلوب‌تری به خود خواهد گرفت همچنین یکی از امتیاز‌های بیمارستان‌های تامین اجتماعی وجود نیرو‌های مجرب و کارآمد است که این مولفه در ایجاد رضایتمندی نقش اساسی دارد.

خلیقی خاطر نشان کرد:در تلاش هستیم این مرکز به یکی از بیمارستان‌های پیشرفته و الگو در ارائه خدمات درمانی با کیفیت و ایمن در سطح استان با حداکثر رضایتمندی تبدیل شود که در این راستا برنامه‌های عملیاتی بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته برنامه‌های مختلف ازجمله خرید تجهیزات و جذب پزشکان در دستور کار قرار داشت و هدف از آن خدمت رسانی مطلوب و اثر بخش بود، عنوان کرد: میزان اشغال تخت‌های بیمارستانی نیز از ۴۵ درصد به ۶۱ درصد رسیده و این نشان از رضایتمندی ۹۴ درصدی بیماران بستری شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار