خبرهای داغ:
شاهرود_ بادواره ۴۰ شهید جهادسازندگی شهرستان‌های شاهرود و میامی به مناسبت هفته جهادکشاورزی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۷۷
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار بسیج، در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستان‌های شاهرود و میامی در حسینیه گلزار شهدا شاهرود برگزار شد، یاد و خاطره ۴۰ شهید جهاد سازندگی این دو شهرستان گرامی داشته شد.
خیرمقدم مدیر جهادکشاورزی شهرستان شاهرود، اجرای سرود توسط گروه سرود دختران خورشید پایگاه زینبیه حوزه بسیج خواهران فاطمه الزهرا (س)، پخش کلیپ، مدیحه سرایی حجت الاسلام جوانشیر و سخنرانی مسئول سابق قرارگاه سازندگی حمزه سیدالشهدا در شمال غرب کشور از برنامه‌های اجرایی این مراسم شهدایی بود.
این مراسم به همت جهادکشاورزی شهرستان‌های شاهرود و میامی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان شاهرود و با حضور ائمه جمعه شاهرود و میامی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و فرماندار شهرستان میامی، مدیر سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستان‌های شاهرود و میامی، جانشین سپاه ناحیه شاهرود، مشاوره نماینده شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان و سایر مسئولین دو شهرستان برگزار شد.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای جهاد سازندگی شاهرود و میامی از جمله شهیدان علی اکبر آهنی، حسین امامیان، محمدحسن امانی، سیدمحسن حسینی زاده، برات الله دروکی، مهدی عباس پور، غلامحسین فاضلیان، حسینعلی نادمی و علی نوری گرامی داشته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها