خبرهای داغ:
سرهنگ دیلم گفت: سربازی فرصتی مغتنم برای ساخته شدن جسم و روح و تضمین ایران اسلامی است؛ سربازان سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند.
کد خبر: ۹۵۲۱۰۹۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

سربازان، سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار علی دیلم فرمانده سپاه گرگان در نشست صمیمی با سربازان سپاه شهرستان عنوان کرد: دوران سربازی یکی از دوران های مقدس و طلایی است چرا که زیر پرچم انقلاب اسلامی و نائب امام زمان است و ارزش پیدا می کند.

وی ادامه داد: همانگونه در جنگ تحمیلی جوانانی مثل شما وارد جنگ حماسی شدند امروز سربازی شما امر بسیار مقدسی است که با هیچ چیز عوض نکنید این سربازی زکات امنیت کشور است تلاش کنید بهترین خاطرات را از این دوران برای خود ثبت کنید.

دیلم با اشاره به وصیتنامه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت : ایشان در وصیتنامه خود بر عبارت سرباز قاسم سلیمانی تاکید کردند که این مهم نشان دهنده ی جایگاه ویژه سربازان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: سربازی فرصتی مغتنم برای ساخته شدن جسم و روح و تضمین ایران اسلامی است؛ سربازان سفیران فرهنگ دفاعی جامعه هستند.

فرمانده سپاه گرگان ضمن تاکید بر اینکه سربازی هیچ محدودیتی برای فرد ایجاد نمی کند اذعان داشت: در طول دوران خدمت مقدس سربازی، کلیه سربازان علاوه بر کلاس های معنویت افزایی و بصیرت افزایی، به منظور آماده سازی برای جذب در بازار و شروع کسب و کار، دوره های آموزشی تخصصی فنی و حرفه ای را بر اساس رشته انتخابی پشت سر می گذارند و وام های اشتغالزایی به آن ها پرداخت می گردد.

وی در پایان از زحمات سربازان سپاه گرگان تقدیر نمود و به سوالات آنان پاسخ داد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار