۰۳ / ارديبهشت / ۱۴۰۴ - 23 April 2025
02:15
کد خبر : 9521111
۱۳:۴۷

۱۴۰۲/۰۳/۲۹
مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران:

اولویت تراکتورسازی تامین و رفع نیاز کشاورزان داخلی

تبریز- مدیر صادرات و بازاریابی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: صادرات محصولات تولیدی تراکتورسازی به اقصی نقاط دنیا از حاشیه سود فوق العاده ای برخوردار است اما با این حال تراکتورسازی اولویت و اصل اساسی خود را در تامین و رفع نیاز کشاورزان داخلی جستجو می کند تا سود و منافع اقتصادی.

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر احمد اندبیلی افزود: صادرات تراکتورسازی به تمامی 25 کشور دنیا و از جمله ونزوئلا با روند فروش در درب کارخانه اتفاق می افتد به این معنی که تراکتور درب کارخانه به مشتری تحویل داده می شود و هزینه حمل و نقل ناچیز آن نیز توسط خریدار پرداخت می شود.
وی درباره قیمت عرضه تراکتور به بازارهای جهانی اظهار داشت: خوشبختانه برعکس بسیاری از اقلام صادراتی از کشور، تراکتور در بازارهای جهانی به 2 تا 3 برابر قیمت داخلی عرضه می شود.
اندبیلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 5هزار و 500 کشاورز ونزوئلا در سامانه تراکتورسازی ونیران جهت بهره مندی از تولیدات این مجموعه ثبت نام کرده اند اما همانطور که اشاره شد تراکتورسازی سیاست تامین نیاز کشاورزان داخلی را در صدر برنامه های خود قرار داده است.
وی یادآور شد: تراکتورسازی سالانه 10 درصد از مازاد تولیدات خود را به بخش صادرات اختصاص می دهد که امسال نیز این روند ادامه خواهد داشت.


گزارش خطا
ارسال نظرات شما
x

عضو کانال روبیکا ما شوید