دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بخش کهریزک در سال 1402 در محل شهرداری باقرشهر، به ریاست امام جمعه باقرشهر و کهریزک برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۶۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۲

به گزارش روابط عمومی شهرداری باقرشهر، حجت الاسلام و المسلمین استیری امام جمعه باقرشهر و کهریزک در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) ، همچنین تهنیت به مناسبت حلول ماه ذی الحجه، اظهار داشت: ماه ذی الحجه وسیله‌ای برای رشد و تکامل معنوی انسان‌ها می باشد. چنانچه رسول الله (ص) در حدیثی می فرمایند: عمل خیر و عبادت در هیچ ایامی در نزد حق تعالی محبوب تر از دهه اول ذی الحجه نیست.

وی بر لزوم برنامه ریزی در زمینه ازدواج آسان برای جوانان تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها و مسئولان باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند. تاکنون دو مرحله مراسم ازدواج آسان در بخش کهریزک برگزار و آمادگی داریم تا سومین مرحله را نیز برگزار نمائیم. 

شهردار باقرشهر نیز در راستای دستور جلسه، اظهار داشت: شهرداری باقرشهر در خدمت توسعه فرهنگ در سطح شهر می باشد و برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. برگزاری کارگاه های مشاوره ازدواج در سالن عطر یاس با حضور دکتر صدرا، طراحی و تولید محتوا در خصوص پیشگیری و اطلاع رسانی و نه گفتن به مواد مخدر، برنامه ریزی در خصوص برگزاری جشن بزرگ عید غدیر در استادیوم ایثارگران، برنامه ریزی در خصوص ترویج فرهنگ قرآنی با همکاری آموزش و پرورش، برگزاری همایش باستانی کاران استان تهران در زورخانه سید الکریم از جمله اقدامات شهرداری باقرشهر در این حوزه می باشد.

برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری مراسمات مناسبتهای و اعیاد ماه ذی الحجه از قبیل: دهه امامت و ولایت، روز عرفه، سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(ص) و ...، تشریح اقدامات برگزاری نهمین جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب بخش کهریزک،برنامه ریزی در خصوص روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ارائه گزارش پیرامون ترویج فرهنگ قرآنی، برنامه ریزی و هماهنگی به منظور غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در فصل تابستان و ... از جمله موضوعات بحث شده توسط مدعوین در این جلسه بود.

 

 

ارسال نظرات