تکریم نیروی انسانی عاملی مؤثر در خدماترسانی شایسته و بهینه به شهروندان
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، صبح امروز در راستای احصا و شناسایی معضلات و مشکلات مرتبط با بخشهای مختلف مدیریت شهری و با هدف ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، جلسهی شورای معاونان و مدیران با حضور مدیران شهرداری منطقه در ساختمان شهرداری ناحیه 3 برگزار و پیرامون مسائل و چالشهای موجود بحث و تبادلنظر صورت گرفت و شهردار منطقه رهنمودها و توصیههای لازم جهت اجرای بهینه امور و خدمترسانی مطلوب به شهروندان را ارائه کرد.
شهردار منطقه در بخش دیگری از برنامه نیمروزه خود در این ناحیه، با هدف بررسی و رفع مشکلات و نیازهای کارکنان ضمن بازدید از ادارات و بخشهای مختلف این مجموعه، با مدیران و کارکنان نیز دیدار و گفتوگو کرد و شنونده دغدغه و درخواستهای نیمی از کارکنان این ناحیه بود.
وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاشهای صورتگرفته، تکریم نیروی انسانی را عاملی مؤثر در خدماترسانی شایسته و بهینه به شهروندان و همچنین تامین رضایت آنان برشمرد و افزود: ایجاد و ارتقای سطح انگیزه و بهرهوری کارکنان در بخشهای مختلف مجموعه یکی دیگر از اولویتهای مدیریت شهری است و این امر با حفظ شأن، حرمت کارکنان و توجه به تخصص و تجربه و همچنین احقاق حقوق قانونی آنها با رفتاری عادلانه میسر خواهد شد.
اخالصنایع در بخشی از سخنان خود همراهی همهی عوامل مجموعه در راستای تحقق اهداف مدیریت شهری را بسیار ضروری قلمداد و گفت: امیدوارم با اهتمام ویژه همکارانم در انجام وظایف شغلی و مسئولیتهای خود، گامهای مؤثری در تامین و افزایش رضایت شهروندان برداریم.
گفتنی است در این برنامه، بیش از 40 نفر از کارکنان ناحیه با شهردار منطقه گفتوگو و خواستهها و دغدغههای خود را بهصورت مستقیم بازگو کردند و در ادامه راهکارهای لازم برای رفع موارد مطروحه از سوی اخالصنایع صادر شد.
این گزارش میافزاید؛ طبق روال هر هفته برنامه ملاقات کارکنان با شهردار منطقه در روزهای دوشنبه برگزار می شود و از هفته گذشته نیز دور اول برنامه رسیدگی به مشکلات کارکنان در ساختمانها و نواحی سهگانه آغاز شد و در روزهای یکشنبه هر هفته «اخالصنایع» با حضور در یکی از ساختمانها و یا نواحی سهگانهبا همکاران گرامی دیدار و به درخواستهای آنان رسیدگی خواهد کرد.