شهردار منطقه ۱۰ گفت: در طرح اتصال انشعابات خانگی به اگوی شهری، حدود ۱۰ هزار انشعاب باقیمانده بود که در ماه‌های اخیر حدود ۴ هزار انشعاب به شبکه فاضلاب شهری متصل شده است.
کد خبر: ۹۵۲۱۱۹۱
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با تاکید براینکه تکمیل پروژه‌های زیرساختی و حیاتی از جمله دغدغه‌های مدیریت شهری است، گفت: از زمان اجرای طرح جامع اگوی شهری در منطقه ۱۰، حدود ۳۹ هزار انشعاب خانگی به سیستم فاضلاب شهری متصل شده و حدود ۶هزار انشعاب باقیمانده است.

شهردار منطقه ۱۰ افزود: با پیگیری های صورت گرفته، در سه ماهه اخیر ۲ هزار و ۲۰۰ انشعاب خانگی به سیستم فاضلاب شهری متصل شده و طی جلسه مشترک با شرکت آب و فاضلاب استان تهران مقرر شد  با افزایش توان اجرایی پیمانکار در ۲۰ روز آینده ۲ هزار انشعاب خانگی دیگر هم به اگوی شهری متصل شود.

وی بیان کرد: منطقه ۱۰ دارای ۱۰ محله است که ۹ محله در اتصال انشعابات خانگی به اگوی شهری پیشرفت قابل توجهی داشتند و محله جی واقع در ناحیه یک به دلیل بافت فرسوده و ناپایدار و کم عرض بودن معابر اجرای طرح در آن به تعویق افتاد.

اخ الصنایع ادامه داد: در سال جاری با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان تهران اجرای طرح نصب انشعابات خانگی به شبکه فاضلاب شهری در محله جی و امام خمینی با جدیت دنبال می‌شود.

شهردار منطقه ۱۰ گفت:  بر اساس تفاهم‌های به عمل آمده و همکاری‌های میان مدیریت شهری و شرکت‌های فاضلاب و آبفای منطقه ۵، علاوه بر تکمیل شبکه فاضلاب شهری، تمامی انشعابات خانگی تا پایان امسال به صورت ۱۰۰ درصدی به شبکه فاضلاب شهری متصل خواهند شد.

ارسال نظرات